Csatlakozz hozzánk
HYPERSPORT

Hírek

Bemutatkoztak az új RM-Z Suzukik

Elkészült a 2013-as 450-es és 250-es RM-Z, melyektől győzelmeket vár a gyár

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

A Suzuki már most, meglehetősen hamar hírt adott jövő évi krosszgépeiről – igaz, a 2013-as KTM-eket már tesztelték is a hazai versenyzők. Most azonban nézzük, hogy mire számíthatnak a négyütemű sárga porolóktól, az új RM-Z párostól.

A japán vállalat több mint ötven éve kezdett versenymotorokat tervezni, ezzel együtt országúti és terepversenyeken bajnoki címeket nyerni – e sikerek tanulságait felhasználva fejlesztették tovább Hamamatsuban az RM-Z450-est és 250-est.

Az új RM-Z krosszmotorok külseje is figyelemfelkeltő, de valójában  – ahogy a műfajban megszokhattuk – a felszín alatti erényeiben rejlik a lényeg. Ezek pedig nem mások, mint az új dugattyú, a továbbfejlesztett gyújtásrendszer, az áttervezett sebességváltó rendszer, valamint az újragondolt felfüggesztés. Hogyha mindezen fejlesztések részleteire is kíváncsi vagy, kattints a Suzuki hazai weboldalára!

Az említett módosításoknak köszönhetően a gyártó szerint mindkét motor jobban gyorsul, közvetlenebb lett a gázadási reakció, a közepes fordulat tartományokban pedig nőtt az erőleadás és a nyomaték. Mindennek hála a “sárga szöcskék” minden bizonnyal még versenyképesebbek és könnyebben kezelhetők lesznek.


Az ún. osztott funkciós (SFF) első villa a Showától érkezett; a blokkban a sárgával jelölt részeket fejlesztették (részletek ITT)


Az átgondoltabb konstrukció révén az új RM-Z-k karbantartása is könnyebbé vált

– az előző generációs RM-Z Suzukikról készült videós tesztünket ITT nézheted meg

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending