Csatlakozz hozzánk

Hírek

Bemutatkoztak az új RM-Z Suzukik

Elkészült a 2013-as 450-es és 250-es RM-Z, melyektől győzelmeket vár a gyár

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

A Suzuki már most, meglehetősen hamar hírt adott jövő évi krosszgépeiről – igaz, a 2013-as KTM-eket már tesztelték is a hazai versenyzők. Most azonban nézzük, hogy mire számíthatnak a négyütemű sárga porolóktól, az új RM-Z párostól.

A japán vállalat több mint ötven éve kezdett versenymotorokat tervezni, ezzel együtt országúti és terepversenyeken bajnoki címeket nyerni – e sikerek tanulságait felhasználva fejlesztették tovább Hamamatsuban az RM-Z450-est és 250-est.

Az új RM-Z krosszmotorok külseje is figyelemfelkeltő, de valójában  – ahogy a műfajban megszokhattuk – a felszín alatti erényeiben rejlik a lényeg. Ezek pedig nem mások, mint az új dugattyú, a továbbfejlesztett gyújtásrendszer, az áttervezett sebességváltó rendszer, valamint az újragondolt felfüggesztés. Hogyha mindezen fejlesztések részleteire is kíváncsi vagy, kattints a Suzuki hazai weboldalára!

Az említett módosításoknak köszönhetően a gyártó szerint mindkét motor jobban gyorsul, közvetlenebb lett a gázadási reakció, a közepes fordulat tartományokban pedig nőtt az erőleadás és a nyomaték. Mindennek hála a “sárga szöcskék” minden bizonnyal még versenyképesebbek és könnyebben kezelhetők lesznek.


Az ún. osztott funkciós (SFF) első villa a Showától érkezett; a blokkban a sárgával jelölt részeket fejlesztették (részletek ITT)


Az átgondoltabb konstrukció révén az új RM-Z-k karbantartása is könnyebbé vált

– az előző generációs RM-Z Suzukikról készült videós tesztünket ITT nézheted meg

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

MPS Vespa-MV

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending