
A Ninja ZX-10R által inspirált LED-es hátsó lámpa kifinomult, kiváló minőségű megjelenést kölcsönöz a motor hátuljának.
-
KQS (Kawasaki gyorsváltó)

Az alapfelszereltség részét képező Kawasaki gyorsváltó (KQS) lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli felváltást, ezzel növelve a sportmotorozás élményét.

Az elülső burkolat újszerű kialakítása a következő lépés az ikonikus Ninja “arcának” evolúciójában, amely a versenytárs modellektől teljesen elkülönülő megjelenést eredményez.

Az újratervezett váltó áttételaránynak köszönhetően nagyobb hangsúlyt kapott a motor erős alacsonyabb tartománya. A Ninja ZX-6R utcai fókuszához igazodva ez a változás még jobb szórakozást biztosít az utcán és a kanyargós utakon egyaránt.
-
636 cm3 folyadékhűtéses, négyütemű, soros négyhengeres

A Ninja ZX-6R által nyújtott 37 cm3-rel nagyobb lökettérfogat jelentősen növeli az utcai motorozás élményét. A nagyobb teljesítmény az egész fordulatszám-tartományban jól jön a hegyekben, és a versenypályán egyaránt. Az erőteljesebb alacsony és közepes nyomaték a “szokványos” középkategóriás szupersport modellekhez képest ugyancsak növeli a használhatóságot a mindennapi utcai helyzetekben, például a stop-and-go városi forgalomban, vagy autópályán előzéskor.
-
SFF-BP (Nagy dugattyús, osztott funkciós villa)

A Showa SFF és a BPF koncepcióinak ötvözésével ez a fejlett villa a versenypályán való, és a mindennapi használhatóságot is biztosítja. A húzó és nyomófokozati csillapítás elválnak egymástól, megkönnyítve a beállítást.

Az elülső burkolat és a szélvédő kiváló szélvédelmet nyújt a sportos motorozáshoz.
-
Kipufogó sportos megjelenéssel

Az újratervezett kipufogó kiegészíti a kerékpár sportos megjelenését.
-
Állítható fék- és tengelykapcsoló-kar

Az állítható fékkar kiegészítéseként egy új állítható tengelykapcsoló-kar (5 különböző pozícióval) lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy a kar pozícióját a kezük méretéhez igazítsák.
-
Természetesen agresszív kialakítás

A Kawasaki Ninja szupersport kialakítása az ülések és a lábtartók között természetesen intuitív helyzetet kínálnak a sportos motorozáshoz.
A keskeny, különlegesen kialakított üzemanyagtartálynak köszönhetően a vezető akkor is kényelmesen el tud helyezkedni, amikor épp egy kanyarban dől be.
-
KIBS (Kawasaki intelligens blokkolásgátló rendszer)

A Kawasaki nagy pontosságú fékvezérlő rendszere, amely a szupersport motorkerékpárok különleges kezelési jellemzőinek figyelembe vételével készült, rendkívül hatékony fékezést tesz lehetővé.

A verseny-inspirált tengelykapcsoló-technológia könnyű és gyors kezelhetőséget biztosít.

Az új LED-es fényszórók mindegyike tartalmaz tompított fényszórót, valamint helyzetjelző lámpát is. Az új fényszórókban jelentősen növelték a fényerőt, hogy kellően megvilágítsák az utat az éjszakai túrákon.

A Ninja ZX-6R erőteljes, merev, radiálisan szerelhető monoblokk féknyergekkel rendelkezik, kiváló érzetet biztosítva a fékkaron. A nagy átmérőjű, félig lebegő ø310 mm-es rozsdamentes féktárcsák hozzájárulnak az erős fékezéshez.
A hátsó kereket egy ø220 mm-es hullámos féktárcsa lassítja le.
A Ninja ZX-10R-ről származó könnyű hátsó féknyereg a kiváló teljesítményt és kontrollt kínál.
A hátsó fékpedál a lábtartóval koaxiálisan van felszerelve a kiváló fékpedálérzés érdekében.
A Bridgestone legújabb sport gumiabroncsai, a BATTLAX HYPERSPORT S22, hozzájárulnak a könnyebb kezelhetőséghez, miközben kiváló tapadást biztosítanak mind száraz, mind nedves úton, ami nagyobb önbizalmat és élvezetet eredményez.

Az átfedés és összefonódó szakaszok az új faroklemez egyik legfontosabb dizájn elemét képezik, hozzájárulva ezzel a Ninja ZX-6R egyedi megjelenéséhez. A Ninja ZX-10R által inspirált LED-es hátsó lámpa kifinomult, magas minőséget kölcsönöz a motor hátuljának.

A kifinomult műszerfal nagyméretű analóg fordulatszámmérőt tartalmaz, melyet egyik oldalán figyelmeztető lámpák, a másik oldalán pedig a sebességfokozat-jelző és a többfunkciós LCD-képernyő övez.
-
KTRC (Kawasaki TRaction Control)

A háromféle üzemmód az utazási viszonyok széles skáláját öleli fel, amely fokozott sportolási teljesítményt, vagy nyugodt utazást kínál a bizonytalan csúszós felületeken.
-
Váltó
-
Préselt alumínium váz

- A kazettás átvitel megkönnyíti a váltási arányok gyors változtatását, csökkentve a pályanaphoz szükséges beállítási időt. A rövidebb végső áttételi arány tovább hangsúlyozza a motor erőteljes nyomatékát alacsony fordulatszámon. A Ninja ZX-6R utcai központúságához igazodva ez a változás még szórakoztatóbb élményt ígér az utcákon és a kanyargós utakon egyaránt.
- A versenypályára kifejlesztett keret a Ninja ZX-6R kiemelkedő egyensúlyának és kezelhetőségének kulcsa.
