Blog

Beküldött fotók – 6

Kéé-pet, kéé-pet, kéé-pet, kéé-pet küldjetek!!!
Euromotor2
MotoStar

Kéé-pet, kéé-pet, kéé-pet, kéé-pet küldjetek!!!

Nem ma volt, amikor elkezdtem felrakosgatni az általatok küldött, fotózott képeket. Szerintem jópofa dolog, hogy a jól sikerült, jól beállított, avagy érdekes fotóitok megosszátok másokkal is, akik utána akár véleményezhetik is őket. Az elején egész lelkesek voltatok, csomót kaptam nap, mint nap, de az utóbbi időben nem nagyon küldtetek levelet. Jó, nem kertelek, gyakorlatilag egy képet sem kapok mostanában. Arra gondoltam nyissunk új lapot, vegyünk egy nagy levegőt és ugorjunk neki még egyszer.

Szerintem mindenki szokott fotózni, így nem hiszem, hogy nagyon mellélövök azzal, hogy most személyesen Téged szólítalak meg kedves olvasónk! Biztos van egy olyan (motoros) fotód a gépeden, ami Neked is tetszene, ha most látnád először. Mindegy, hogy a Te motorod van rajta, vagy másé, sőt az se gond, ha nem kétkerekűt ábrázol, persze azért valahogy csak kötődjön a motorozáshoz. Ez az egyetlen feltétel, ámbár emellett az lenne az igazi, ha olyan képp lenne, amit Te készítettél. Nézz szét a galériáid között és ha találsz olyat, küldj nekem egy-kettőt. Ha pedig írsz hozzá pár sort, hogy hol készült, mit ábrázol vagy miért szereted azt a képet, külön köszönöm! Várom a leveled! 🙂 Most pedig kedvcsinálóként felteszem azokat a fotókat, amik az elmúlt hetekben érkeztek.

A cím, ahová a képeket várom, a következő:
info@tesztmotor.hu

Az eddigi netről vadászott képsorozatok:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

És az általatok eddig beküldött képek:

1 2 3 4 5

Küldte: Klem Tamás

Amikor 2006-ban kijött az új Yamaha R6R, még lehetett kapni a “régi” R6-ost is. Na az volt az igazán nagy dilemma, hogy melyiket is vegye az ember. Nyílván az új típus drágább volt, és iszonyatosan gyönyörű, de ezeknél jóval nagyobb különbség adódott a kettő jellege között. Az R6R-t már egyértelmű csőlátással áldották meg a mérnökök, amiben csak a versenypályát látja és semmi mást. Egy izzadtságos munkával kifacsart, kitekert, kiélezett műszer az, ami köridő döntögetésre született, nem pedig túrázásra, utasmotoroztatásra vagy városi fel-alára. Míg az előbbi modell egész kellemes, mondhatni sportosan kényelmes közlekedési eszköze volt a pályán kívül eső életnek, amellett, hogy a ringeken sem illetődött meg. Tamás képein az R6R-t látjuk, bizonyítván, hogy azért vele sem annyira rossz felfedezni a világot. Meg is hiszem azt 🙂

Küldte: Repsol82

Ha nem tévedek nagyot az évjáratot illetően, akkor ez egy 2005-ös CBR1000RR. A szín telitalálat, nem kérdés, de azok az apró kis esztétikai módosítások sem rosszak, amiket a gazdája követett el rajta. Szépek a felnik, jól mutat, hogy eltűnt a gyári rendszámtartó konzol, a süllyesztett indexek nagyon tutik (nekem is van 🙂 ), a LeoVince kipufogó meg tisztességes hangon trombitálhat. Feltételezem a szűkítő nem kapott helyet a projektben, mint ahogy látom a hátsó lábtartók és tükrök sem. Egyetlen egy valami nem tetszik a motoron, és az a plexi. Nem a színével, inkább a formájával van gond, de aztán lehet, hogy csak ebből a szögből tűnik formarontónak.

Küldte: Bari Szabolcs

A CB1300-asokat általában fejidom nélkül látni, pedig így sem néz ki rosszul. Persze a forma és a trapézlámpa kicsit már divatja múlt, a Honda mégis évek óta ragaszkodik hozzá. Idén is kapni, igaz most arany színű felnivel és piros vázzal, de ott van a kínálatban. Én ennek örülök, mert szerintem szép a CB1300S, arról nem is beszélve, hogy mint motor milyen. Egyszer egy egész hétig volt nálam egy ilyen, és baromira élveztem. A sors fintora, hogy ez volt az első (és egyben utolsó előtti) jármű, amivel megbüntettek gyorshajtásért. Hatvanban, direkt pár méterrel a “város vége” tábla előtt, 72km/h-val és 20.000 Ft-ra, ez kicsit belepökött az örömködésbe.

Küldte: Tóth Gábor

A változatosság kedvéért még egy CB1300-as, immár “kopaszon”. Na ez ám az igazi tutiság, amikor az ember egy ilyen motorral a Garda-tó partján gyűjti a kilómétereket. Kedves Gábor, most az irigyed vagyok! Azt hiszem jövőre nekem is útba kell ejtenem valahogy Lombardiát….

Küldte: Nagy Ákos

A képen a Yamaha FZ6-ot láthatjátok, túrafelszereléssel megáldva. Az a doboz, aaaz a …, hát igen, szóval az.. . mindegy, nem bálba lesz :). Amúgy nekem nagy csalódás volt ez a típus, amikor még annó valamikor a “tesztelői tisztem” előtt kipróbálhattam. Amolyan élettelen motornak tűnt, ami teszi a dolgát, de bármiféle élvezet nélkül és ezt a vezetőre is ráragasztja. Legalább is így emlékszem, sajnos eléggé megkoptak már azok az emlékeim, nem tegnap volt. Kíváncsi lennék, hogy most, megannyi más motor elfogyasztása után, és persze objektívebb ítélőképességgel mit szólnék az FZ-hez.

Küldte: Havazoo

Ez egy érdekes kép. Ha sikerül kicsit olyan szögből eltalálni, amin szebben látszik az sT1300 logója, a tankon ugyanúgy tükröződnek a Tátra hófödte csúcsai, és jól jönnek ki a fény-árnyék viszonyok, akkor megérdemelné a csillagos ötöst. A beállítás nem az igazi, de az ötlet jó, ugyanis ennek a fotónak van mondanivalója. Aki valaha is tapasztalt már hasonlót, annak sok mindent visszaad abból, miért jó felülni egy túramotorra és gondokat, munkát hátrahagyva elutazni, két keréken, kényelmesen, hegyen-völgyön, határokon át, az ismerősökkel előttünk és mögöttünk, a párunkkal az utasülésen. Hmm, beh jó is volna most ez. Dehát ősz van és jön a tél, grrr.

Küldte: Borsay Szabb

Ezt a képet Borsay Szabolcs küldte nekem, aki idén országos gyorsulási bajnok lett. Ezt a pillanatot a hockenheimi pályán megrendezett Nitrolympx-en kapták el, ahol szintén egész szépen szerepelt a nemzetközi mezőnyben. A képben amúgy semmi extra nem lenne, legalább is az, hogy egy Pro-Stock Dragbike (adatok itt) elemeli az elejét, nem megy érdekesség számba. Viszont nézzetek csak rá a hátsó gumira. Na ott aztán lehettek erőhatások….

Küldte: Pálinkás Tamás

A végére több kép is maradt, hála Tamás szorgalmasságának. Megint duplázunk, ugyanis a két CB1300 után most itt a második FZ-6N is. A motorról derengő régi emlékeim valóban eléggé megkophattak, mert a fotókat nézegetve egyáltalán nem az az érzésem támad, hogy ez a Yamaha unalmas lenne. Jövőre azt hiszem újra ki kell próbálnom. Egyébiránt ha valaki érez rá ambíciót, szívesen venném ha írna a sajátjáról egy tesztet. Például Te Tamás? 🙂

Comments

comments