Csatlakozz hozzánk

Hírek

Divatdiktátor: az új BMW R nineT Scrambler

Alaposan meglovagolta a homokos tengerpartokon (is) tomboló divathullámot a BMW, elkészítette nívós scrambler modelljét, nem is akármiből

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Akcióhősök motoroztak vele a filmvásznon és hobbiversenyzők sokasága vágott nyergében a hegyi- és utcai versenyeknek – ez a scrambler. Durva, terepes mintázatú gumiabroncsokkal, magasan vezetett kipufogóval, hosszabb rugóutakkal és kényelmes üléspozícióval szolgált motorosainak a scrambler az ötvenes és hetvenes évek között. A kanyargós országutakon nyújtott élvezetes motorozás mellett némi terepes képességekkel ötvözve kínált széles körű használhatóságot.

A scrambler-hagyományok a BMW történetében is mélyen gyökereznek. A BMW R 68 még 1951-ben jellegzetesen megemelt, kettő-az-egyben kipufogóval szerelt változatában érkezett a Frankfurti Motorszalonra, pontosan úgy, ahogyan a BMW versenyzőlegendája, Georg „Schorsch” Meier különböző futamokon rajthoz állt vele. Míg az R 68 alapkivitelében hagyományos, alul vezetett kipufogórendszerrel készült, a megemelt változat már akkor is szerepelt a BMW Motorrad tartozék-kínálatában. A háború utáni veterán BMW motorkerékpárok e különösen értékes képviselőjét még napjainkban is szívesen szerelik fel tulajdonosaik a különleges, scrambler-stílusú kipufogóval.

A levehető segédváz révén az R nineT Scrambler igény szerint alakítható (stílusos megjelenéssel) egyszemélyessé

A BMW most új R nineT Scrambler modelljével olyan motort mutatott be, amely felidézi a legendás scrambler-korszakot. A stílus minden jellemzőjével kínálja sikeres (90.) jubileumi modelljének, az R nineT-nek (premier teszt) új változatát mindazok számára, akik a puritán, a legszükségesebbre korlátozott, ún. nonkonform stílus hívei – mégpedig a BMW technikájával és minőségében.

Hagyományos futómű-technika 19 colos első kerékkel és sokrétű variációs lehetőséggel
Az új R nineT Scrambler főbb jellemzői

– Puritán stílusú dizájn, klasszikus színkoncepció
– Patinás hatású bőrrel és kiemelt varrásokkal kárpitozott ülés
– “A részletek iránti nagy gondosság jellemezte kidolgozás”
– Lég-/olajhűtésű kéthengeres boxermotor 1170 köbcentiméter hengerűrtartalommal, 7.750-es percenkénti fordulatszámnál 110LE teljesítménnyel és 6.000-es fordulaton 116Nm maximális forgatónyomatékkal


– Az egyéni kialakítási lehetőségeknek (customizing) tág határokat biztosító konstrukció
– Modulrendszerű vázszerkezet, levehető utasrésszel és különböző variációs lehetőségekkel
– Klasszikus kerékfelfüggesztések, elöl teleszkópvilla, hátul Paralever lengőkar formájában
– A jellegzetes scrambler stílus szerint nagyméretű, 19”-os első kerék
– A klasszikus scrambler stílusnak megfelelő, egyenes üléspozíció
– Magasan és a motorkerékpárhoz közel vezetett kipufogó kettős dobbal
– Fém fékcsövek, blokkolásgátló berendezés (ABS), elöl axiális felfogatású, négydugattyús féknyergek és 320 milliméter átmérőjű féktárcsák
– Extrafelszerelések és tartozékok testre szabható kínálata

Magasan vezetett scrambler stílusú kipufogó – telt hangzást ígérnek

Átgondolt ergonómia a kényelmes scrambler-feeling szolgálatában

Az új BMW R nineT Scrambler matt Monolith metál színben kapható. Klasszikus karakterét olyan komponensei fekete bevonata emeli ki, mint a váz, a lengőkar, a hagyományos állású első villák és a motorburkolat.

A Scrambler még az alapmodellnél (R nineT, jobbra) is klasszikusabb kivitelű

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending