Csatlakozz hozzánk

Hírek

Asphaltfighters Stormbringer

A világ jelenlegi legerősebb „street-legal” motorkerékpárja 280 lóerős

Közzétéve

ekkor

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Németországban készül a világ jelenlegi legerősebb utcai motorkerékpárja. A limitált szériás remekmű a Warm Up cég műhelyéből gurul ki. Vásárolni kizárólag úgy lehet belőle, ha az ember egyenesen az ügyvezetővel veszi fel a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben.

 

 

„Az élet 320 km/h felett kezdődik” – hangzik a német Warm Up Zweiradtechnik GmbH szlogenje. A hangzatos kijelentés náluk nem túlzás, az optikai és teljesítmény-fokozó tuning alkatrészek forgalmazójának saját referenciamotorja megfutja ezt a tempót. Sőt, nem csak egy árva show bike-ról van szó, hanem egy egész szériáról, amiből bárki megvásárolhat magának egyet, ha úgy tartja kedve… és van elég pénze. Az Asphaltfighters Stormbringer ugyanis elég drága mulatság, 57 500 euro az ára, vagyis majdnem 16 000 000 forint.

 


A tuning alkatrészek gyártóinak listája: ABM, Akrapovic, BelRay, Beutler Lackdesign, BIKERBOX, Bridgestone, CIMA Schlier, gilles.tooling, Held Biker Fashion, Kellermann, Melvin, OZ Motorbike, PUIG, Emil Schwarz, Spiegler, WAECO

 

A jelenlegi legextrémebb utcai motor a Kawasaki ZX-10R alapjaira épül. Legjelentősebb változtatáson a blokk esik át, azt Sepp Buchner tuningmester húzza fel a megfelelő szintre. A lökettérfogat megmarad 999 cm3, de a megnövelt kompressziónak, a teljesítményhez illő szelepeknek és forgácsolt alumínium dugattyúknak, valamint az Akrapovic kipufogónak hála alapból 220 lóerő áll rendelkezésre. Ezen felül egy úgynevezett „booster mode” kapcsoló található a műszerfalon, ami szükség esetén egy rövid időre szabadjára engedi a blokkban rejlő tartalékokat is, így összesen 280 lőerőt kapunk. Ez a funkció csak 180 km/h felett aktiválható, elkerülendő a túlzott egykerekezési hajlamot. Az Asphaltfighters Stormbringer gyorsulása lenyűgöző, a 100-at 2,9, a 200-at, 6,5, a 300 km/h-t 13,9 mp alatt éri el.

 


Tükör helyett egy monitoron jelenik meg a mögöttes forgalom

 

A motorban egy komplett MotoGP elektronika kapott helyet programozható kipörgésgátlóval, rajt- és sebességtartó automatikával. Utóbbival – akár a GP boxutcájában – kint az utcán pontosan betarthatók a sebességhatárok. A motorra felszerelt extrák száma szinte végtelen, gyakorlatilag az eredeti ZX-10-esből alig maradt valami, leginkább a váz. A futóművet minden egyes tulajdonosnak külön a személyére szabják, és kapnak hozzá egy – a motor színéhez passzoló – bőroverált, és egy kevlár bukósisakot.

 

Tudtad-e?

Motorkerékpárral a 320 km/h-s álomhatárt először Wilhelm Herz törte át. 1956-ban a Bonneville-i kiszáradt sós tómederben 338 km/h-t ért el 500 cm3-es, feltöltős NSU-jával.


NSU Dolphin III

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending