Csatlakozz hozzánk
Fantic caballero

Hírek

Ár-érték bajnok a Hondától?

Az új CRF250L endúró jó minőségű, jól használható és gazdaságos bringának tűnik…

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Idén nyártól Magyarországon is kapható lesz a Honda legújabb endúrója, a CRF250L. A gépet tavaly év végén mutatták be a tokiói motorkiállításon, majd sikerén felbuzdulva a japánok úgy döntöttek, hogy Európában is forgalomba hozzák.

Érdekesség, hogy a gyártók azzal indokolták az új negyedliteres piacra dobását, hogy az előd, a CRF230L “túl lassú, túl kicsi, és túl drága” ahhoz, hogy érdemben versenyre keljen a konkurencia hasonló kategóriában versenyző gépeivel, például a Yamaha WR250R-jével.

Tulajdonképpen a folytatása ez a Honda-endúrók hosszú történetének, mely a késő ’70-es években kezdődött az akkor megjelent XL250S-el, majd folytatódott hosszú éveken keresztük a sorozat többi darabjával.

A tervezők célja – ezúttal is – egy igazi kettős felhasználású motor létrehozása volt, ami ötvözi a mindennapi városi használatot megkönnyítő egyszerűséget az off-roados képességekkel.

Az gép lelke az új CBR250R-ből ismert egyhengeres, vízhűtéses, 249 köbcentis DOHC-blokk, mely egy ovális metszetű, dupla acélcsővázba került. A motor már közepes fordulaton is elég nyomatékos, ugyanakkor a felsőbb tartományban is bírja az iramot, így élvezetes motorozást tesz lehetővé akár a piros mező közelében is.


Egyszerűen néz ki, de nagyon jól (ki)használható, megfelelő technikai színvonalú és gazdaságos gép lesz

Mindezt az új-generációs CRF krosszgépeket idéző külső megjelenésbe csomagolták. Előre fordított teleszkóp, hátulra pedig alumínium lengőkar és Pro-Link lengéscsillapító került, valamint hullámos féktárcsák. Az üléspozíciót is úgy alakították ki, hogy utcai- és terepmotorozásra egyaránt megfelelő legyen. A masina sokoldalúsága és vonzónak mondható, nem minimalista technikai adottságai miatt tehát könnyen a szívébe lophatja magát a kezdőknek – de ugyanezért akár az öreg motorosoknak is.

A teljes technikai specifikáció, és hogy mindezért mennyire kell a zsebünkbe nyúlni, majd csak a következő hetekben derül ki, azonban a szárnyasok annyi információt már megelőlegeztek, hogy kimagasló ár-érték arányra számíthatunk, mindezt alacsony üzemeltetési- és javítási költségek mellett.


A Honda – még a Tokióban bemutatott darab kapcsán – megjelentetett egy illusztrációt, ami azt mutatja, hogy pár tetszőleges extra elemmel és “fullos” festéssel hogyan varázsolhatunk még szemrevalóbb darabot új kedvencünkből

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés

Trending