Csatlakozz hozzánk

Hírek

Ár-érték bajnok a Hondától?

Az új CRF250L endúró jó minőségű, jól használható és gazdaságos bringának tűnik…

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Idén nyártól Magyarországon is kapható lesz a Honda legújabb endúrója, a CRF250L. A gépet tavaly év végén mutatták be a tokiói motorkiállításon, majd sikerén felbuzdulva a japánok úgy döntöttek, hogy Európában is forgalomba hozzák.

Érdekesség, hogy a gyártók azzal indokolták az új negyedliteres piacra dobását, hogy az előd, a CRF230L “túl lassú, túl kicsi, és túl drága” ahhoz, hogy érdemben versenyre keljen a konkurencia hasonló kategóriában versenyző gépeivel, például a Yamaha WR250R-jével.

Tulajdonképpen a folytatása ez a Honda-endúrók hosszú történetének, mely a késő ’70-es években kezdődött az akkor megjelent XL250S-el, majd folytatódott hosszú éveken keresztük a sorozat többi darabjával.

A tervezők célja – ezúttal is – egy igazi kettős felhasználású motor létrehozása volt, ami ötvözi a mindennapi városi használatot megkönnyítő egyszerűséget az off-roados képességekkel.

Az gép lelke az új CBR250R-ből ismert egyhengeres, vízhűtéses, 249 köbcentis DOHC-blokk, mely egy ovális metszetű, dupla acélcsővázba került. A motor már közepes fordulaton is elég nyomatékos, ugyanakkor a felsőbb tartományban is bírja az iramot, így élvezetes motorozást tesz lehetővé akár a piros mező közelében is.


Egyszerűen néz ki, de nagyon jól (ki)használható, megfelelő technikai színvonalú és gazdaságos gép lesz

Mindezt az új-generációs CRF krosszgépeket idéző külső megjelenésbe csomagolták. Előre fordított teleszkóp, hátulra pedig alumínium lengőkar és Pro-Link lengéscsillapító került, valamint hullámos féktárcsák. Az üléspozíciót is úgy alakították ki, hogy utcai- és terepmotorozásra egyaránt megfelelő legyen. A masina sokoldalúsága és vonzónak mondható, nem minimalista technikai adottságai miatt tehát könnyen a szívébe lophatja magát a kezdőknek – de ugyanezért akár az öreg motorosoknak is.

A teljes technikai specifikáció, és hogy mindezért mennyire kell a zsebünkbe nyúlni, majd csak a következő hetekben derül ki, azonban a szárnyasok annyi információt már megelőlegeztek, hogy kimagasló ár-érték arányra számíthatunk, mindezt alacsony üzemeltetési- és javítási költségek mellett.


A Honda – még a Tokióban bemutatott darab kapcsán – megjelentetett egy illusztrációt, ami azt mutatja, hogy pár tetszőleges extra elemmel és “fullos” festéssel hogyan varázsolhatunk még szemrevalóbb darabot új kedvencünkből

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna 2019 Fall

Trending