Csatlakozz hozzánk
KTM

Hírek

Alen érzi a Hondát…

…ezért a pontszerzés élményét is szeretné érezni végre Magny Cours-ban

Közzétéve

ekkor

MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

Forrás: Adrenalin H-Moto Team

A hétvégén Magny-Cours-ban folytatódik a Superbike világbajnokság, melynek keretein belül ismét rajthoz áll Győrfi Alen a Superstock 1000-es sorozatban. Az Adrenalin H-Moto Team versenyzője Imolában már az edzéseken is egyre jobb teljesítményt nyújtott, így abban reménykedik, hogy a francia futamon tovább folytatódhat az előrelépése. Fotók, videók segítségével szinte centiről centire kielemezte a számára teljesen ismeretlen pályát, és bízik abban, hogy képes lesz túlszárnyalni az imolai startpozícióját.

A motorsport egyik legendás pályáján, az éppen az 50. évfordulóját ünneplő Magny-Cours-ban, ezúttal pihenő nélkül száguld tovább a Superbike világbajnokság mezőnye. A Superstock 1000-es sorozatban induló Győrfi Alent nagyon feldobta, hogy az elmúlt hétvégén Imolában eddigi legjobb teljesítményét nyújtotta, és bízik abban, hogy ez a tendencia az előtte álló futamon is folytatódni fog.

„Nagyon motiváltan várom a francia versenyt, és hiszem, hogy az Imolában tapasztalt előrelépés elég erőt és önbizalmat ad számomra. Végre úgy érzem, teljes az összhang köztem és a Hondám között, sikerült teljesen megszoknom, így esély mutatkozik arra, hogy a kemény munka, amit elvégeztem eddig, most már eredményekben is megmutatkozzon. Amennyire csak az időm engedte, a pályával való megismerkedésre szántam minden percemet, és a rengeteg fotó, illetve videó segítségével sikerült alaposan feltérképeznem a Magny-Cours-i ringet, így nem lesz teljesen ismeretlen előttem a francia aszfaltcsík. Az ehhez hasonló technikás pályákat nagyon kedvelem” – fogalmazott Alen.

A 21 éves motorost még egy dolog nagyon motiválja a jó eredmény elérésében: csapatfőnöke és menedzsere, Kelemen Krisztián éppen a futam napján, vasárnap ünnepli a születésnapját. „Egy jó eredménnyel szeretném számára emlékezetessé tenni azt a napot” – fogadkozott a versenyző.

A menedzser szerint most már benne van a pakliban, hogy Alen végre megmutatja, mire is képes a Honda nyergében, ugyanis az imolai teljesítménye, a motorral való összhangja bizakodásra adhat okot.

„Remélem, ugyanott folytatja majd, ahol a bukása előtt abbahagyta Imolában. Mindig mondtam, hogy ebben az évben nem elvárás a pontszerzés, ám titokban nem tartom kizártnak, hogy éppen most törjön meg a jég, igaz, ehhez minimum olyan teljesítményt kell nyújtania, mint például a vasárnapi warm up-on tette, amikor a 15. idő volt az övé, miközben a pálya első harmadában az élmezőny tempójában volt képes motorozni” – jelentette ki bizakodva Kelemen Krisztián, az Adrenalin H-Moto Team csapatfőnöke.


A futamot az Eurosport2 élőben közvetíti – vasárnap 10.30 –, míg a szurkolók a hétvége eseményeit folyamatosan nyomon követhetik Alen facebook oldalán
Mit kell tudni a magny-cours-i pályáról?

A pálya neve: Circuit de Nevers
Pálya hossza: 4,411 km
Pole pozíció: a pálya jobb oldalán található
Kanyarok száma: 20 (9 bal, 11 jobb)
Célegyenes hossza: 250 m
Irány: óramutató járásával megegyező
Bokszok száma: 48
Befogadóképesség: 139 112 néző
Körrekord a Superstock 1000-es kategóriában: 1:41:650 – Maxime Berger (2009)
2010 – versenyben futott leggyorsabb kör: 1:42:042 – Maxime Berger (Ten Kate Race Junior)
2010 – pole pozíció: 1:41:676 Maxime Berger
2010 – verseny győztese: Maxime Berger

Fontosabb dátumok Magny-Cours történtében:

1959 – a Niévre-től 15 kilométerre fekvő Magny-Cours település környékén Jean Bernigaud, a mintegy 1500 fős lakosságú község akkori fiatal polgármesterének kezdeményezésére megépült az első gokart pálya
1961 – hivatalosan is megnyitotta kapuit a Jean Behra – 1959-ben elhunyt francia autóversenyző – nevét viselő 2 kilométer hosszú pálya
1971 – felavatták a 3,850 kilométerre bővített Jean Behra Circuit-ot    
1988 – a Jean Behra nevét viselő ring teljesen megváltozott. November 18-án, a francia elnök, François Mitterrand látogatást tett azon a pályán, amely már Formula-1-es versenyautók fogadására is készen állt.
1989 – felavatták az új Magny-Cours-i ringet, amely a Francia Nagydíjaknak is otthont adott
1991 – az első Francia Nagydíj július 7-én, több mint 100 000 néző részvételével
1995 – a pálya épületeinek felújítása
2003 – első alkalommal rendezik meg a Superbike világbajnokság futamait
2009 – 1991 óta első alkalommal nem rendezték meg az autósportok királykategóriájának ( Forma-1) futamait, a Superbike világbajnokság futamait 2012-ig biztosították
2011 – a pálya fennállásának 50. évfordulóját ünnepli

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés

Trending