Már az ősszel a Milánóban motorshow-n is láttunk Akrapovic kipufogót egy gyári kiegészítőkkel rendesen megszórt MT-09-en, de annak végdobja titánpalástos volt – a karbon pedig új a piacon. A rendszer leömlői rozsdamentes acélból vannak – az elejétől a végéig igényes a kidolgozása (természetesen), már csak azért is, mert jól látható a teljes rendszer a naked bringa alatt. Igornak nem ez volt a legnehezebb melója, tekintve hogy a rendszer eleje elég közel van a végéhez – de szép lett.

Ami még ennél is fontosabb, hogy a “skorpiós” rendszer kihozza a maximumot a nyomatékos sorhármasból. Számszerűsítve, kb. 6Nm-rel tud többet 5.150-es fordultnál, és ugyanennyi lóerővel erősebb (így már 131LE) is azon a fordulaton, ahol a mindennapi használat során a legtöbbet tartod! Ráadásul az MT-09 – egyébként is igen “játékos” – kezelhetőségének is jót teszel vele, hiszen majdnem négy (3,8) kilóval könnyebb lesz tőle a vas, a gyári rendszerhez képest – az extra hangról nem is beszélve…

MT-07: Akrapovic a kistesóra is
Új (Racing Line) rendszerrel rukkolt elő Igor a soros kéthengeres
MT-07
-esre is, gyönyörűen kidolgozott titánium palásttal, rozsdamentes acél leömlőkkel, és a gyártó szerint kiváló ár/érték aránnyal – ami a teljesítmény(növekedés), a megjelenés és a vételár egyvelegét illeti.

Akkor vegyük ezeket szépen sorjában: ezzel a megoldással közel 3 lóerővel tud többet a keresztsíkolt főtengelyű blokk 9.250-es fordulaton, és valamivel több, mint 3Nm a nyomaték-többlet 5.600-on (miközben a súlya 1,6 kilóval könnyebb lett a gyárinál). Ami a kinézetét illeti, a szűkítő két csöve utal a hengerek számára (ilyen megoldás a 09-esre is kapható, természetesen 3 “végcsővel”) – szerintünk vagány, de a furulya nélkül még jobb az MT morgós hangja…(vagyis úgy az igazi).

(Az árak 2014. Augusztusi árak. Ajánljuk a friss árak miatt keressétek fel a MotoPartsShop.hu webshopot)
Még több Akrapovic kipufogó MotoPartsShop.hu webshopban!
(X)
_