Blog

Ad Hoc Café Racer: Átépített Ducati Multistrada

custom multistrada ad hoc
Brit elképzelésből egy spanyol műhely építette át az olasz túramotort!

Tíz évvel ezelőtt a Ducati kínálatában a mainál egy sokkal kevésbé feltűnő Multistrada szerepelt. A 2004-es évben gyártott túramotor külseje inkább hatott furának a nagyközönség számára, mintsem csábítónak. A típus részleteiben azonban tipikus Ducati volt, így féloldalú hátsó villát kapott, feltűnő térhálós acél csővázat és léghűtéses szárazkuplungos erőforrást. A rajongók a kiváló kezelhetőség és az élvezetes motorozási élmény miatt könnyen megbocsátották a motor külsejét, azonban remek donormotorrá is vált az átépítéshez! A londoni Paul Berry elképzelését Spanyolországban valósították meg, az Ad Hoc Café Racers műhelyében.

Eredetileg Hypermotard tankot szerettek volna ráilleszteni, ám ez nem tűnt megoldhatónak. Hetekig tartott, mire papírra sikerült vetni a végleges grafikai tervet!
A térhálós csőváz fehérre lett festve, hogy ezzel is frissebbnek tűnjön
A literes V-kettes erőforrás (L2) 85,5 lóerőt teljesít
Át kellett tervezni az üzemanyag tartályt, eltávolították a légszűrő házat, és máshová került az akkumulátor is
A gépre végül Michelin Anakee 3 abroncsok kerültek
Ha motorépítésen töritek a fejeteket, rengeteg alkatrészt találtok hozzá webshopunkban.

Néhány nagyobb gyártó termékeit itt találjátok, csak hogy a legfontosabbakat említsük:

ARLEN NESS

BASSANI KIPUFOGÓK

DRAG SPECIALITIES

EMGO

KÜRYAKYN

MAGURA

ROLAND SANDS 

MICHELIN ANAKEE GUMIK

…csak győzzetek válogatni a szebbnél szebb alkatrészek között…

Comments

comments

About the author

RSVRocky

Egy Simson S51 nyergében csapott meg a motorozás szele, miután elkezdtem bújni a motoros magazinokat, és egy számomra új, izgalmakkal teli világot fedeztem fel. Mai rohanó és gyakran túl racionális világunkban e hobbi értelmetlennek, túl költségesnek és kockázatosnak tűnhet, de mindezt elfelejted, amikor odahúzol a motorodnak egy kövér gázt! Két Enduro modell után az utcai motorok felé vettem az irányt, azok közül is a sportmotorok nyűgöznek le a legjobban. Leghosszabb párkapcsolatom hét évig tartott, konkrétan egy Aprilia RSV millével – az olasz motorok a gyengéim. Azóta a noalei paripát egy dögös vörös re cseréltem, így jelenleg egy tripla kilences Ducatit hajtok. Folyamatosan nyomon követem a MotoGP + WSBK futamokat, és szívesen tesztelek új vagy használt motorokat.