Csatlakozz hozzánk

Hírek

A Team Toth az élmezőnybe készül (frissítve!)

Eredményes tesztet zártak Tóthék, érdemes volt kiutazni Spanyolországba

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Frissítve – 2012. január 20.

A szezon előtti teszt második napján mindkét fiú sikeres versenyszimulációt motorozott. Ez azt jelenti, hogy 18 kört mentek egyhuzamban, a tőlük telhető legnagyobb iramban. Ennek célja, hogy versenyhelyzetben teszteljék a motorokat. Mind Imi, mind Balu Hondája jól muzsikált. Szerencsére a csapatnak sikerült keményebb keverékű gumit szereznie, hiszen a tegnap használt puhább abroncs nem bírta volna a gyűrődést. Balázs legjobbja a szimuláció közben 1.39.0 volt, míg Imié 1.39.5, de utóbbi CBR-ének elektronikája még hiányos.

Összességében pozitív tesztet zárt a Racing Team Toth. Balázs megszokta a traction control használatát, Imi pedig több újítást is tesztelt. Szerencsére bukás sem volt, így a blokkokon kívül nem vár másra felújítás.

A következő teszt már a tengerentúlon, az ausztáliai Phillip Island versenypályán lesz, ahova február 17-én, immáron felkészülten érkezik a csapat, hogy a 20-21-i teszten rész vehessen.

Bár a 2012-es szezonra a WSSP magyar csapatának versenyzői egész télen keményen edzettek, az igazi felkészülés január 20-án, pénteken kezdődött a spanyolországi Almeria versenypályán, ahová tesztelni érkezett a Racing Team Toth.

A csapat felépítése nem változott a tavalyi szezonhoz képest. A csapat serint nem is volt ok a változtatásra, hiszen a Tóth Imre – Németh Balázs páros eredményesnek bizonyult az előző évben. Továbbra is Honda motorokkal állnak majd rajthoz a fiúk, melyeket két-két magyar szerelő és egy olasz telemetriás szakember készít fel a futamokra.

Az összeállítás tehát maradt, változtatás csak a csapat nevében és dizájnjában történt: 2012-től Racing Team Toth néven, elegáns kék-fehér színösszeállítással láthatjuk majd a Supersport600 mezőnyében Imit és Balut, akik továbbra is a #10-es és a #38-as rajtszámmal versenyeznek majd. Céljuk a tavalyi 15. és 19. összetett helyezésük jelentős megjavítása, így reményeik szerint gyakran tűnnek majd fel a mezőny élvonalában új megjelenésű, kék-fehér paripáikkal.

Ezt megalapozandó érkeztek csütörtökön a dél-spanyolországi Almeria aszfaltcsíkra, ahol a pénteki naptól rótták a köröket: reggel 8 fok körüli hőmérséklet és szikrázó napsütés volt a pályán, ám 15 foknál így sem kúszott feljebb a hőmérő higanyszála. Az itthonihoz képest enyhe januári időjárás még így sem éppen optimális motoros idő, de ettől eltekintve minden szempontból hasznos ez a teszt a magyar istálló versenyzői számára. Több technikai újítást is kipróbálhatnak, illetve mind Imi, mind Balu alig várta már, hogy a krosszozással telt téli időszak után végre felpattanhassanak Hondáik nyergébe.


A versenyzőpáros változatlan maradt 2012-re, akárcsak a versenygép márkája

Nagyjából 40 kört tettek meg mindketten. Imi 1.40.2, míg Balázs 1.41.5-ös legjobb köridővel zárta a napot. Balázs számára még teljesen új a „traction control” (kipörgésgátló) rendszer, hiszen nem használta az előző szezonokban, így még ismerkednie kell a technikával. Iminél az első tesztnapon egy szenzorral volt némi probléma, mert hol visszajelzett, hol nem, de szombatra ezt orvosolják a szerelők, mint ahogyan mindkét fiú új blokkot is kap. A pálya egyébként nagyon „gumigyilkos”, 14 kör után már cserélni kell a kerekeket.

Nagy pozitívum, hogy az idei szezonban lehetősége van a csapatnak a tesztelésre – hiszen az elmúlt két évben erre nem volt példa. Így Almeriában a technika tökéletesítésére, a hivatalos szezon előtti ausztrál teszten pedig majd a legjobb időeredmény elérésére fektethetik a hangsúlyt.


Az első verseny előtti ausztrál tesztre már jól beállított motorokat szeretne a magyar csapat

Forrás: Racing Team Toth

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending