Csatlakozz hozzánk

Hírek

A találgatásoknak vége! Suzuki 2009-es modellek!

Párizsban jártunk, ahol lerántották a leplet 3 új Suzuki újdonságról, de maradt még Milánóra is töltény bőven.

Közzétéve

ekkor

ICON AIRFLITE MPS

Szép sorban a következő modelleket láttuk Párizsban: SFV 650 Gladius, VZ1500 Intruder és a várva várt GSXR1000. A hivatalos bemutató előtt annyira nagy volt a titkolózás a Suzuki háza táján, hogy csak itt élesben derült ki, hogy milyen modelleket is láthatunk jövőre az utakon. Bár még csiripelnek a madarak egy új Banditról és egy DRZ450-ről is.

A fény városa…
…és a bemutató fénye

Két vadonat új modell került a palettára és a GSXR 1000 kötelezően megújult újdonsága.
A Gladius az SV 650 V2-es blokkja köré épül, csak 21. századi köntösben. Ez a Suzukinál azt jelenti, hogy a divat találkozik a technológiával.

 

Mondjuk, már ideje volt egy ellenfelet csatasorba állítani a Kawa ER6-osának, mert ez a legnépszerűbb kategória, amit a vásárlók szeretnek.
A jól bevált Suzukis megoldásokat alkalmazták ezen a típuson is. Fokozatkijelzős műszerfalat bámulhatunk menet közben, és egy új fejlesztésű, a Suzukitól szokatlanul szép 5 küllős felnit szereltek a bringába, amire elöl 120-as, hátul 160 gumikat raktak. Az alacsony ülésmagassággal (785mm) és a viszonylag kis súllyal a lányokra is gondoltak, amit nem is titkoltan már a bemutató filmben is úgy kommunikáltak, hogy ez egy mindennapos használatra termett motor, amit minden nő és férfi is szívesen használna.

 
 
Majd meglátjuk egy teszten, hogy milyen lesz, de mindenesetre elsőre igéretesnek tűnik a kicsike.

A VZ 1500 intruder szinte ugyanaz, mint a nagytestvér 1800-as, csak sokkal olcsóbban előállítható alkatrészekből összerakva. A blokk teljesen új fejlesztés, ami köré a jól bevált vázat módosították. Olyan cruiser light felfogásban gondoltak a nem túl sok pénzzel rendelkező vásárlókra is, mert ez már majdnem olyan, mint a nagy, de „csak“ 200-as hátsó gumit feszítettek a 6 colos felnire. Amúgy ennek a súlyát is sikerült 328 kg-ra feltornászni.

A Kishölgy is szériatartozéka a VZ1500-nak? 🙂
 
 
 

Három rendelhető szín lesz: egy szép fekete, és két nyalóka színű, azaz egy kék és egy bordós piros, amik szerintem borzalmasan állnak ennek a motornak.

Hmmm…, arany felnikkek a fehér, ezt megharaptam magamnak!
Nekem ez a szín tetszett a legjobban

A GSXR 1000-től mindenki sokat vár. Ezúton üzenem, kipörgésgátló nem került rá.
Viszont a 2001-es megjelenése óta módosítgatott blokkot teljesen újratervezték. Rövidebb löketű főtengelyt és 1,1 mm-rel nagyobb dugattyút és 1 mm-rel nagyobb szelepeket kapott. Most még erősebb és nyomatékosabb lett. A blokk majdnem 6 cm-rel, a tengelytáv 1 cm-rel rövidült, viszont a banán alakú lengővilla sokkal hosszabb, mint az eddigi, ami köztudottan jót tesz a kezelhetőségnek.

Lengővilla, banán módra
A fényszórókapcsoló kissé túlzott méretekkel rendelkezik, alul a DOWN feliratú módváltó,
és a csillapítás állító kis csavarok a teleszkópszár tetején.

A Showa első teleszkóp is teljesen új fejlesztésű csúcstechikájú, a ki és be csillapításokat fölül kell állítani, a rugóelőfeszítést pedig a teleszkóp alján található. A bal oldali kormánykapcsolóra is felkerült egy up-down feliratú egység, aminek a működéséről azt az információt kaptuk, hogy menet közben is lehet vele a módokat váltogatni. A jobb oldalon is ott van a jól megszokott kapcsoló.

Monoblock Tokico, gumifékcső párosítás
 

A fék is megújult, bár a fölső munkahenger maradt a Nissin radiális pumpa, lent, Tokico monoblock féknyereg szorítja majd a betéteket a 310mm-es tárcsához.
A gumi és a felniméret a szokásos ebben a kategóriában, bár a hátsó 190/50-es gumi kicsit furcsa, mert a konkurencia mind /55-tel dolgozik.

Mindenki az új baloldali kapcsolóra volt kíváncsi

Valószínűleg sokkal kezesebb lesz a gixer és a mostani K8-asnál jóval szebb is, részleteiben és összességében is. A súlya teletankolva is csak 203 kg.

Hallhattunk még a jövőre 100 éves Suzuki cég, mindenféle jövőbeni környezetvédő terveiről, amelyekben arról szólt a fáma, hogy nemsokára minden motorkerékpárt befecskendező rendszerrel látnak el, legyen az egy 50 köbcentis robogó, vagy egy 1800-as cruiser. Egyébként a Suzuki lesz az első olyan gyártó, aki ezzel büszkélkedhet.


A bemutatón videót is készítettünk. íme:
{wmv}SUZUKI2009{/wmv}
LETÖLTÉSHEZ KATTINTS IDE
 
Galéria:
 
 
 
 
 
 
Egy krosszcsizma, hogy került a GSXR kellékek közé?
 
 
 
 
 
 
 
Nagyobb, kesztyűben is nyomkodható gombok a műszerfalon,
+ 3 sárga ledes futófény a villantó előtt.

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending