Csatlakozz hozzánk

Hírek

A nagy trükk: Gixerből sportkocsi. Vagy valami olyasmi.

Sufnituning vagy zseniális újítás? Átalakítókészlet motorokhoz.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Sok olyan motoros van, aki a kétkerekűek mellett az autókat is imádja, de kevesen engedhetik meg maguknak, hogy a hitelre vett ezres Gixer mellé még egy jófajta kupét vagy roadstert is beállítsanak a garázsba. Rajtuk segít az amerikai Crutchfield Performance motor-sportkocsi átalakítószettje.

Hozzászoktunk már, hogy a mániákus autó- és motorrajongó ezermesterek – legyenek lelkes amatőrök vagy profi tuningolók – hihetetlen építményeket tudnak elővarázsolni a garázs mélyéről, de a Georgia állambeli srácok kreációja láttán nekünk is tátva maradt a szááááááááá…. nk.

A quadok futóműveinek tuningolásával foglalkozó cég egy univerzális átalakítókészletet készített, amelynek segítségével néhány óra alatt elvileg bármilyen sportmotor buggy-szerű, háromkerekű élményautóvá varázsolható. A mocin szinte semmit nem kell módosítani, elég kikapni belőle az első kereket és a teleszkópokat, a hátsó abroncsot autógumira cserélni, na meg lecsavarozni a fejidomot. Ezután a gépet az acélcsövekből készített, bukókerettel, első felfüggesztésekkel és kormányművel ellátott karosszériához rögzítik. Természetesen a motor bármikor visszaalakítható gyári állapotúra.

A gázpedál az eredeti motorblokkal áll összeköttetésben, a fékrendszer minden bizonnyal szintén pedálos (erről nincs információ), váltani a két ülés közötti, kuplungkarral kombinált rúddal lehet: felkapcsoláshoz hátra kell húzni, visszagangoláshoz előre kell lökni, akárcsak a profi túraversenyautókban. Az orridom nem csupán a poén és a világítás kedvéért kerül a gépezet elejére, ebben helyezték el az eredeti műszerfalat is, bár a leolvashatósággal kapcsolatban vannak kételyeink.

A Killboy.com amerikai fotós-motoros honlap szerkesztője kipróbálhatta a meghökkentő masinát, és nagyon élvezte a csapatást, még ha ritkán is mert teljes gázt húzni. Pardon, nyomni. A nagyjából 400 kg-os szerkezet, amely a találó GSX-R Trickster 1000 nevet kapta, természetesen gyengébben gyorsul, mint a donor Suzuki, de a 100-as sprinten méregdrága, Porsche kaliberű sportkocsikat is képes megszégyeníteni. A Killboy beszámolója szerint a kagylóülések jól tartják a testet, és az sem baj, hogy nem állíthatók, hiszen az utasteret a megrendelő alkatához igazítják. A Trickster a kanyarokban gokartokhoz hasonlóan viselkedik, de egy ilyen járműtől nem is várnánk mást.

Az árról sajnos nincs információnk, de a Crutchfield Performance örömmel ad tájékoztatást az érdeklődőknek. Mivel az Államokban gyakran röhejesen kis összegek szerepelnek az árcédulákon (az európaiakhoz képest), lehet, hogy megér egy e-mailt vagy egy telefonhívást.

Galéria: Trickster, a trükkös

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending