Csatlakozz hozzánk

Blog

A magyar Pimpstarlife: SLS Hungary

SLS: Supermoto Life Style, azaz supermoto életforma – ez egy életérzés, ezt élvezzük – és minőségi filmjeiken keresztül már más is élvezheti… Bemutatkozik Magyarország legszervezettebb (utcai) supermotós csapata

Közzétéve

ekkor

sls hungary blog
ICON AIRFLITE MPS

Ha netes-motoros videó-junkie vagy, akkor biztosan szembe találtad már magad az idén májusban alakult SLS Hungary valamelyik filmjével. Ha “csak” a mi Felhasználói filmjeinket nézegeted, akkor is derengeni kellene valaminek, hiszen Ti is több alkalommal küldtétek be nekünk a hazai SLS hangulatos, “eddig csak külföldi csapatoktól látott” videóit. Ha pedig egyszerűen perverz módon imádod a supermotókat, akkor már tutira ismered őket.

Valami rémlik, nemigaz? Egy alkalommal még A nap videója megtisztelő címet is elnyerték nálunk, amit nem adunk oda akármilyen amatőr “rendezésnek”, komolytalan pinceprodukciónak. A dél-alföldi régióban élő és “alkotó” srácokra a népszerű Pimpstar és Superretards supermotós brigádok hatottak, a kapucnispulcsis “street” vonalat követik – és mi más is lehetne félve kimondott céljuk, mint hogy egy napon egy lapon említsék az SLS nevét az említett, mostanára világhírűvé érett csapatokkal.

SLS: Ha Facebookon nem, motoron biztos megtaláltok minket! .)

Mindenekelőtt megkértük a srácokat, hogy meséljenek egy kicsit a hazai supermoto kultúráról: “Az itthoni supermoto élet még elég korai fázisban van, kevesen ismerik (el) ezeket a motorokat, többen lenézik őket kisebb termetük miatt – pedig meglepetést okozna számukra, hogy mire képesek (pláne egy 55-60 lóerős, 120-130kg-os motor)!. Talán ez a kategória a legideálisabb a magyar utakra, ugyanis 160-170km/órás a végsebesség, 110 az átlag(utazó)tempó, a kanyarokban tökéletes… és feszesebb a futómű, ami ezekre az utakra talán kapóra is jön”

“Érdekes, hogy a supermotózás inkább az északi országokban, mint Finnország, Svédország népszerűbb, nyugaton talán a versenysport szempontjából komolyabb” Itthon meg egyik se: ” Magyarországon is próbálkoztak supermoto kupákkal, de lényegében meg is bukott az ötlet: valamiért nem rajonganak annyira érte, de nem csak nézők nem voltak a pálya szélén, a versenyen indulók száma is csekély volt…” Ha már a pályákon nem aratott átütő sikert itthon az SM-őrület, a fiúk próbálják népszerűbbé tenni ezt az irányt – az utcán.

Az SLS Pécsett

Az SLS Hungary most körülbelül 15-20 taggal büszkélkedhet: “Eleinte csak 5-en voltunk, akik régebbről ismertük egymást, de manapság majdnem minden héten hoznak egy új motort, és csatlakoznak hozzánk” – mondja az SLS csapata. Természetesen a nagy közösségi oldalon is jelen vannak a srácok: a Facebookon a cikk írásakor már több mint 3 ezren kedvelik őket, ami szűk fél alatt nem rossz eredmény. És ami fontosabb, azt mutatja, hogy – egyszerűen fogalmazva – van arra igény, amit csinálnak.

Arra a kérdésre, hogy honnan jött az ötlet a brigádalakításra, ez volt a válasz: “Régen, amikor még Simsonokkal jártunk, mindig is felnéztünk a nagyobb csapatokra, mint például a Superretards és a Pimpstar, és gondoltuk, hogy Magyarországnak miért ne lehetne egy ilyen csapata? Senki se próbálkozott még, szóval adott volt egy lehetőség és ki is használtuk: eddig úgy néz ki, szeretik az emberek amit csinálunk – persze vannak ellenségeink, de ami az egyiknek jó, az a másiknak úgyse lesz az…”

Így készülnek a videók – bepillantás a kulisszák mögé

Az SLS gépparkja saját bevallásuk szerint nem túl változatos, de azért akad egy pár típus. “A legkedveltebb gép a Suzuki DR-Z400SM, de megfordul köztünk Yamaha DT125X, Aprilia MX125, KTM 690 SMC, KTM 640 LC4, Husqvarna SMR 450, illetve Yamaha XT660 is” Elsősorban ezeket a bringákat láthatjuk a filmekben első és hátsó keréken, és mindenféle változatos környezetben – már amikor kilátszanak a füstből…

Ami a csapat bővítését illeti, az nem kizáró ok, ha valakinek nem kifejezetten supermoto a gépe: “Igazából nem csak supermotóval lehet csatlakozni hozzánk, de azt preferáljuk, ugyanis a nevünk is ezt takarja – de vannak tiszteletbeli tagjaink, akik krosszoznak, valamint egy versenyzőnk (Hörnyéki Szabin) képviselteti magát a Magyar Oldtimer Bajnokság keretein belül a MAMI Kupa MW kategóriájában, egy Yamaha R125-tel, amelynek bajnoki címét sikeresen meg is nyerte idén”

A srácok kemények: még ködben is motoroznak.. 🙂

Megkérdeztük a srácokat arról is, mik a tervek a jövőre nézve – azok azonban egyelőre számukra sem teljesen tiszták: “az biztos, hogy nem a pénzkeresés céljából hoztuk létre ezt a csoportot, mint amire sokan gondolnának, hanem inkább a magyar supermoto kultúra összekovácsolása, felvirágoztatására… plusz nagyon jó szórakozás számunkra! 🙂 Éves szinten lehetne SLS-találkozókat (persze a későbbiekben) szervezni, valamint a cél egy hasonló család kiépítése, mint például a svéd kollégáké (Pimpstar)”

A kitűzött szép célokat természetesen – mint mindenhol a nagyvilágban – az SLS is a neten közzétett és terjesztett videók formájában kívánja elérni. “A videóvágáshoz nem használunk koncepciót, zenéket hallgatunk, majd amelyikre becsukjuk a szemünket és eltudjuk képzelni az akkori felvételeket, azt használjuk – majd érzés szerint összeválogatjuk, melyik videó hova illene” – akkor lássunk is egy kis ízelítőt a csapat munkájából, a teljesség igénye nélkül (ha az SLS eddigi teljes munkásságára kíváncsi vagy, látogasd meg YouTube csatornájukat):

  Videogaléria – SLS Hungary  


MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending