Csatlakozz hozzánk

Blog

A Hypermotard olajozása

Remek 3D-s animáció a Ducati új, 796-os blokkjáról, működés közben.

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Az itt található videóra kattintva olyat láthattok, amit élőben eddig soha, és remélhetőleg ezután sem. Ez ugyanis egy számítógépes animáció, ami a 2010-es Ducati Hypermotard 796 olajozási rendszerét hivatott bemutatni. Miért pont azt, és miért nem a beépített egykerekezési, vagy keresztbe csúsztatási rendszerét? Azért, mert a filmecske egy, a Ducatival 10 éve együttműködő olajcég műve, és mint ilyen, leginkább ezen a területen érintett, és így tudja saját magát előtérbe helyezni. Ettől függetlenül az animáció elég látványos és érdekes.

Tudtad-e?

A Ducati Hypermotard 796 blokkjáról sokan azt feltételezik, hogy a Monster 696 felfúrt változata. Tévednek. A 796-os ugyanis egy teljesen új fejlesztésű Desmodue (vagyis hengerenként kétszelepes) blokk, aminek a furata ugyanakkora, viszont a lökethossza jóval nagyobb, mint a Monsteré. A sűrítési arány is magasabb, 10,7 helyett 11,1. A főtengelyt a Ducati 848-aséhoz hasonlóan könnyű lendkerekekkel párosították, hogy növeljék a motor pörgési kedvét, így értek el végül 81 lóerőt 8000-es fordulatszámon, amihez 75,5 Nm forgatónyomaték párosul 6250-en. Csak a forgattyúsház öntvénye 1,2 kg-mal könnyebb, mint a 696-osé, a többi alkatrésszel együtt összesen 1,9 kg-ot spóroltak meg. A szervizintervallum viszont mindkettőnél ugyanannyi: 12 000 km.


Ducati Hypermotard 796 2010

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending