Csatlakozz hozzánk

Hírek

KTM, Köln: Super Adventure 180 lóerővel

Már a jelenlegi 150 lóerős Adventure is sportmotoros teljesítménnyel bír, de a Super megkapta az 1290-es SuperDuke R blokkját…és még megannyi mást (videóval)

Közzétéve

ekkor

ktm 2015 intermot koln
ICON AIRFLITE MPS

Igen, így már van 180 lóerős túraenduró is (vajon elég lesz a terepre?!..), de az Intermot-on bemutatott 1290 Super Adventure felszereltsége túlmutat ezen a megdöbbentő(?) tényen. Például szériában szerelik azzal a Bosch-féle MSC rendszerrel, ami forradalmi újításnak számít a motorok között: a kanyar-blokkolásgátlóval nagyon nehéz elesni a saját hibánkból…

Ezen túlmenően van még a fedélzeten kipörgésgátló és a kormányról elektronikusan állítható futómű, tempomat, kézvédő, túraplexi és bukócső, a tankja pedig nagyobb lett az alapváltozathoz képest (24 helyett 31 literes). És persze lehet ezt még fokozni (az extralistáról), például ülés-és markolatfűtéssel vagy éppen kanyarkövető fényszóróval – és a dobozok sincsenek benne a még nem ismert, de várhatóan nem is olcsó árban.

Az árát még nem ismerjük, de a felszereltségéből lehet következtetni…

KTM Freeride E-SM

Az osztrákok a Supergép mellett egy (újabb) elektromos masinát is bemutattak Kölnben: a terepváltozatok, azaz a Freeride E után íme az SM, a supermoto kivitel. A villanymotyó 21 lóerős, de 42Nm-nyi nyomatékkal tol, ami nem kevés a karcsú súly mellé. Villanyos motorja vízhűtéses, és 2,6 kWh-s li-ion akksik működtetik. Ahogy mondani szoktuk, tennénk egy próbát a KakucsRingen…


Danny MacAskill triálkirály pedig eképpen nyomatja a Freeride E-vel:

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending