Csatlakozz hozzánk

Hírek

Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R

A 9 teaser videó után íme 10+1 kép a Ninja H2R-ről, amelyet mindenképp látnod kell… A szemünk a látványt, míg az agyunk a teljesítményadatokat akarja nehezen elhinni… A mezei (utcai?) H2 200 lóerős lesz

Közzétéve

ekkor

kawasaki ninja h2r 2015
ICON AIRFLITE MPS

A 300 – írd és mondd háromszáz – lóerős teljesítmény még pletykának is meredeknek hangzott, de az Asphalt&Rubber mérvadó motoros médium szerint ez a hivatalos teljesítményadat a mai napon Kölnben debütált H2R esetében. Az A&R körültekintően jár el ilyen kérdésekben, tehát akár el is hihetjük, hogy 300, ismétlem 300 lóerős hiperbike-kal állunk szemben. Segíti az események feldolgozását, ha azt vesszük alapul, hogy anno – 30 éve, 1984-ben – majdnem ugyanilyen “traumát” jelentett a GPz900R, az első széria vízhűtéses sornégyes, a maga 115 lóerejével és 250-es végsebességével.

Ez alkalommal is soros négyhengeresről beszélünk, de a 998 köbcentis blokk a kompresszorral megbolondítva 300(!) lóerőt is teljesít a H2R-ben, míg a “sima” H2 “csak” 200 lóerős. Ez utóbbi, elérhetőbb és – ha lehet ilyet mondani – kimotorozhatóbb változat még nem tudjuk pontosan, miben különbözik az R-estől. A “gyenge” 100 lóerős teljesítménytöbbleten túl várhatóan kevesebb lesz rajta a karbon, és egyéb drága anyagokból készült alkatrész. A gép kinézetéről csak annyit, hogy a Honda Vultus (NM4 teszt) okafogyottá vált… Mostantól a H2-es A nyolcadik utas…

Talán a GPz900R óta nem dobott ekkorát a Kawasaki…

Lenyűgöző a pilótafülke is: futurisztikus, de mégsem vitték túlzása, és bizony van itt minden, amit a kor szelleme kívánhat

Az MV Agusta megirigyelhetné ezt a felnit – a Zöldektől nem nagyon láttunk még ilyet…

Mesterien kidolgozott a felső villahíd is – felhívnánk a figyelmet a régi-új Kawa-logóra

Karbon minden mennyiségben: valószínűleg az R-verzión jóval több a szénszálas megoldás

Régen láttunk ennyire aprólékosan kidolgozott Kawasakit, vagy talán még soha…

A lényeg ki is van írva: a varázsszó a szép zöld csövek között – a hegesztési minőség kifogástalannak tűnik

A H2R 998 köbcentis feltöltős sornégyese 300 lóerős – mondani sem kell, hogy ezzel magasan a legerősebb szériamotor

Ez a felirat a féknyergen mindig jót jelent – pláne piros betűkkel…Brembo monobloc!

A Zöld Bolygóról érkezett: az alienes külsőhöz várhatóan földönkívüli menettulajdonságok is társulnak…

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending