Csatlakozz hozzánk

Hírek

Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R

A 9 teaser videó után íme 10+1 kép a Ninja H2R-ről, amelyet mindenképp látnod kell… A szemünk a látványt, míg az agyunk a teljesítményadatokat akarja nehezen elhinni… A mezei (utcai?) H2 200 lóerős lesz

Közzétéve

ekkor

kawasaki ninja h2r 2015
MPS RAM MOUNT
ALPINESTARS OFF ROAD

A 300 – írd és mondd háromszáz – lóerős teljesítmény még pletykának is meredeknek hangzott, de az Asphalt&Rubber mérvadó motoros médium szerint ez a hivatalos teljesítményadat a mai napon Kölnben debütált H2R esetében. Az A&R körültekintően jár el ilyen kérdésekben, tehát akár el is hihetjük, hogy 300, ismétlem 300 lóerős hiperbike-kal állunk szemben. Segíti az események feldolgozását, ha azt vesszük alapul, hogy anno – 30 éve, 1984-ben – majdnem ugyanilyen “traumát” jelentett a GPz900R, az első széria vízhűtéses sornégyes, a maga 115 lóerejével és 250-es végsebességével.

Ez alkalommal is soros négyhengeresről beszélünk, de a 998 köbcentis blokk a kompresszorral megbolondítva 300(!) lóerőt is teljesít a H2R-ben, míg a “sima” H2 “csak” 200 lóerős. Ez utóbbi, elérhetőbb és – ha lehet ilyet mondani – kimotorozhatóbb változat még nem tudjuk pontosan, miben különbözik az R-estől. A “gyenge” 100 lóerős teljesítménytöbbleten túl várhatóan kevesebb lesz rajta a karbon, és egyéb drága anyagokból készült alkatrész. A gép kinézetéről csak annyit, hogy a Honda Vultus (NM4 teszt) okafogyottá vált… Mostantól a H2-es A nyolcadik utas…

Talán a GPz900R óta nem dobott ekkorát a Kawasaki…

Lenyűgöző a pilótafülke is: futurisztikus, de mégsem vitték túlzása, és bizony van itt minden, amit a kor szelleme kívánhat

Az MV Agusta megirigyelhetné ezt a felnit – a Zöldektől nem nagyon láttunk még ilyet…

Mesterien kidolgozott a felső villahíd is – felhívnánk a figyelmet a régi-új Kawa-logóra

Karbon minden mennyiségben: valószínűleg az R-verzión jóval több a szénszálas megoldás

Régen láttunk ennyire aprólékosan kidolgozott Kawasakit, vagy talán még soha…

A lényeg ki is van írva: a varázsszó a szép zöld csövek között – a hegesztési minőség kifogástalannak tűnik

A H2R 998 köbcentis feltöltős sornégyese 300 lóerős – mondani sem kell, hogy ezzel magasan a legerősebb szériamotor

Ez a felirat a féknyergen mindig jót jelent – pláne piros betűkkel…Brembo monobloc!

A Zöld Bolygóról érkezett: az alienes külsőhöz várhatóan földönkívüli menettulajdonságok is társulnak…

MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending