Csatlakozz hozzánk

Hírek

Új kettőötvenes KTM-ek

Negyedliteres kivitelben is megépítették népszerű kismotorjaikat, a Duke-ot és az RC-t az osztrákok – hogy a meglévő három köbcenti-változat mellett erre miért volt szükség? (videóval)

Közzétéve

ekkor

ktm duke 250 rc 250
ICON AIRFLITE MPS

Egy japán törvény hívta életre a (majdnem) 250 köbcentis hengerűrtartalmú kiviteleket, a szigetországban ugyanis szigorúbb szabályozás (ezzel együtt drágább üzemeltetés) vonatkozik a 250 feletti motorokra. Egyelőre csak Japánban forgalmazzák az újdonságokat, de könnyen lehet, hogy más országokban is megjelenik, ahová “passzol” (könnyebbséget jelent) ez a kiosztású csomag.

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

Az akcióvideóban nem véletlenül láthatunk japán arcokat:

A Duke 250 teljesen megegyezik a 390-essel, akárcsak az RC 250 a nagytesójával – a blokkot leszámítva persze. A 250-es tehát nem a 200-asból, hanem a 390-esből született meg. Az erőforrás ebben a formában 31 lóerős lett, ami 9 lóerővel többet jelent a 200-as teljesítményénél, és 13-mal kevesebbet a 390-esénél.

Friss “narancs” hír még, hogy 2017-re új 390-es Duke várható, ami szállítási papírokból(!) derült ki, melyeken “MY17” (Modell Year) szerepelt: Ausztriából Indiába vitték a prototípust, hogy előkészítsék a gyártásra a Bajaj egységeit.

A 390-es (balra) és a 125-ös (jobbra) Herceg közé jól beillik a 31 lóerős 250-es

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending