Csatlakozz hozzánk

Hírek

A legerősebb utcai superbike: MV F4 RC

Az RC kivitel az MV Agusta F4 homologizációs alapja a Superbike vb-re – és most már a legerősebb széria sportmotor, és sokak szerint a legszebb is…

Közzétéve

ekkor

mv agusta f4 rc 2015 1
Euromotor3

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy kis csalás is szükséges ehhez “A legerősebb utcai” nem hivatalos elismeréséhez: az RC csak a Termignoni versenyrendszerrel (“for track use only”) éri el a 212 lóerős értéket – enélkül, azaz a gyári orgonasípokkal 10 lóerővel gyengébb, “csak” 202 lóerős. Ez pedig kevesebb a kéthengeres nemzeti riválisnál, a Ducati Pangale R-nél (ami 205).

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV
Az ezen az oldalon pont nem látható 37-es rajtszám a márka vb-címeinek a száma

A 201 lóerős F4 RR-hez képest alakítottak a hengerfejen, a főtengelyen, a vezérműtengelyeken, az injektoron, a dugattyúkon… Mindezt nem elsősorban az 1 lóerős teljesítménynövekedés miatt, hanem hogy jobban tudják tuningolni a WSBK versenygépet, aminek alapját adja (idén kevesebb a változtatási lehetőség a vb-n – ez hívta életre a modellt).

A 4-2-1-2 Termignoni rendszer díszdobozban jár a limitált szériás RC mellé

A fékek “legfelsőbbpolcos” Brembók,, a futómű ugyanilyen Öhlins – az RC mindenből a kapható legjobbat kapta. A karbon-titán-magnézium triumvirátus hatására 15 kilóval könnyebb az RR-nél (175kg). Ennek megfelelően az árcédula sem marad el a várakozásoktól: 12,5 millió fityeg rajta. 250 darabot készítettek belőle, ami a minimum ahhoz, hogy indulhassanak ezzel a tuningalappal a szériaalapú világbajokságon.

Azért olyan jó az alap, hogy Camiernek is jó legyen a vb-n!

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending