Csatlakozz hozzánk

Hírek

Újabb 8 érdekes tény a Kawasaki H2-ről

Sorba repkednek a 200 lóerő feletti modellek. Itt a következő, a H2R utcai változata, a Kawasaki H2.

Közzétéve

ekkor

kawas
ICON AIRFLITE MPS

1. Az utcai változat is a H2R 998 köbcentis, sornégyes, kompresszoros blokkját használja, ám ez itt csak maximum 207 lóerő leadására képes (Ram-Air rendszerrel). /Nélküle meg csak 197 pfff…/

2.
A töltőnyomás két lépcsőben épül fel, hogy a gép alacsony fordulaton is megfelelően nyomatékos maradjon. Magasabb fordulaton aztán jön az igazi löket, 14 ezres motorfordulat mellett a kompresszor kereke már 130 ezret fordul percenként. /Az gyors. Nagyon gyors, de alig várom, hogy megérkezzen az első chippelt változat is/

MPS Turismo
Euromotor3
AIRFLITE
MPS RAM MOUNT
MPS AUTOMAG
MPS Vespa-MV

3. 132 newtonméteres csúcsnyomaték (10.500-as fordulaton).  /A kocsimban nincs ennyi/

4. Elektronika segédletek: kipörgésgátló, rajt elektronika, motorfék kontroll, ABS, gyorsváltó, elektronikus kormány lengéscsillapító. /Várom már a beépített mikrohullámút az új Goldwingbe/

5. 239 kilogrammos menetkész tömeg. /Nem épp egy nádszál gyerek./

6. KYB futómű. / Mindenki ezt használja így nem igazán lőhetnek mellé/

7.
Brembo fékek. Elöl 330 mm-es, hátul 250 mm-es tárcsákkal.

8. 25.000 eurós ár. /Nem kell félni, hogy túl sok jön szembe az utcán/

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

Husqvarna
KTM

Trending