Csatlakozz hozzánk

Hírek

2020-ban tutira jön a Triumph Daytona 765!

Ahogyan azt mi is megírtuk pár hónapja, a lencsevégre kapott Triumph Daytona 765 valóban egy zsír új, 765-ös modell lesz

Közzétéve

ekkor

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Annyi rossz hírünk van, hogy egy limitált Triumph Daytona 765 darabról van szó, aminek a megjelenése nagyjából 2020 tavaszára várható. A Triumph célja az új géppel a Moto2-ben szerzett tapasztalatok utcára költöztetése. A neve roppant találó módon Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition lesz, és két verzióban fogják gyártani: az egyiket az európai és ázsiai piacokra, a másikat pedig az USA-nak valamint Kanadának fogják szállítani. A limitált szériát pedig ajánlatos komolyan venni, mivel az egyes piacokra összesen 765 modellt terveznek szétszórni az angolok.

Menet közben már sokszor lencsevégre kapták az új Triumph Daytona 765 -öt

Menet közben már sokszor lencsevégre kapták az új Triumph Daytona 765 -öt

Rögtön az egy tömbből mart alumínium kormánykiflin feltüntetik az adott motor sor számát, hogy véletlenül se felejtse el az új tulaj, mekkora menő dolog ilyen gépet birtokolni. Na de merüljünk el a technikai részletekben! Az erőt a Street Triple RS-ben megismert 765 köbcentis három hengeres blokk adja, amit a Moto2 bajnokságban azóta szépen tovább hangoltak, csiszolgattak. Ezt a Daytona is megerősítette, egyelőre még konkrét számok nélkül, de ígéreteik szerint jelentősen erősebb és nyomatékosabb, na meg persze sokkal könnyebb lesz, mint az elző 675 vagy Street Triple RS modell. A Triple RS 121 lovas, a Moto2-ben használt 765-ös blokk pedig több mint 138 lovat tud, így az utcai verzió is 130-135 paci környékére saccolható.

Triumph Daytona 765 Limited Edition: versenytechnika az utcára

Moto2-ben fejlesztik a blokkot, amely jóval erősebb mint a széria a Street Triple motorokban

Moto2-ben fejlesztik a blokkot, amely jóval erősebb mint a széria a Street Triple motorokban

A mai divat szerint már nem az ülés alá, hanem oldalra került a titán Arrow rendszer, ami a jelentős súlycsökkentés mellett hajaz a Moto2 versenymotorokra is. Kapunk még egy új TFT kijelzőt is a régi analóg + LCD rendszerű helyett, amelyben ötféle motorkarakterisztika közül választhatunk, a gyorsváltó pedig mindkét irányba használható, attól függően, hogy ki merre szereti pakolgatni a sebességeket.

A hivatalos leleplezés a silverstonei MotoGP futamon várható, ahol feltehetőleg a teljes technikai specifikációt és a várhatóan eléggé borsos árat is megadja a Triumph.

MPS AUTOMAG
MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD
MPS RAM MOUNT

Trending