Csatlakozz hozzánk

Blog

2014-es tesztmotorok – a legjobbak

Nagyjából negyven tesztgépnek húztuk meg jól a bajszát tavaly, de most csak tíz maradhat, kategóriánként a legjobb bringa. Íme a top10, a kaszt krémje – szerkesztői sorrend

Közzétéve

ekkor

2014 best of tm
MPS ALPINESTARS 2017
MPS AUTOMAG

Amennyiben korlátlan pénzügyi lehetőségekkel rendelkeznénk, a következő – nem túl régi – motorok minden bizonnyal megfordulnának a garázsunkban (netán az összes). Tavaly is számos finomság fordult meg a kezeink alatt, melyek közül most – egyfajta összefoglalásképp – kicsemegéztük a legízletesebb falatokat. “Gasztronómiai orgazmus” következik, szerkesztői-szájíz szerint…

Mindenekelőtt a 2014-es tesztmotorokat 10 (9+1) kategóriába soroltuk be, majd addig osztottunk-szoroztunk, míg végül nem is sikerült megállapodnunk egyes osztálygyőztesek kilétét illetően (ezért láthatjátok BenZso másodvéleményét a lap alján). Azért csak kialakult egy (10) képünk arról, hogyan is festettek a tavalyi szezonunk csúcspontjai.

NAKED 750-ig: a Triumph Street Triple 675R – egy éves motorként, 2013-as újdonságként – mindent vitt. Csak sajnos engem nem a pályán, de ami késik, nem múlik! Nem véletlenül foglalták már számtalanszor imába a sorhármas angol nevét – nem csak az angolok!

NAKED 750-től: a mega nakedek giga harcát nálam a KTM SuperDuke R nyerte, pedig ha az ár-érték arányt komolyabban vesszük, a BMW (S1000R) is győzhetett volna. Az izmos narancson azonban érezhető volt, hogy ezt eleve utcai nakednek szánták, és ez jó

A 800-AS TÚRAENDURÓK közül idén a BMW F800GS Adventure volt a legalkalmasabb a terepre, és mivel benne az osztály nevében benne van az enduro kifejezés, komolyan vettük. A kisebbik GS-sel tényleg jól lehet Kalandozni

NAGY TÚRAENDURÓK: Jobb, mint a GS? Ez volt a teszt címe, és mivel az ezerkettes KTM Adventure képét látjátok itt a hasonló nevű és méretű BMW-ével szemben… Az osztrákok gépe minden tekintetben nagyon jól sikerült, igaz a bajor vas is, de… Nincs de, győztes csak egy lehet

TÚRAMOTOROK: A VFR visszatért! Méghozzá olyan jó érzékkel vagyítve a technikát és tradíciót, hogy mindannyian beleszerelmesedtünk a legújabb Vifferbe… A Honda a legjobb formáját hozta!

125-ÖSÖK: A KTM RC125-öse a finomabb blokkjának és a (még) jobb kidolgozottságának, felszereltségének köszönhetően szerzett némi előnyt a nagy rivális RIZS-zsel szemben (Yamaha R125)

ROBOGÓK: Az új Honda PCX150 nem csak a szintén friss Yamaha Majesty S-t, hanem minden más robogót megvert volna a másfél decis határ alatt. Egyszerűen ez a legjobb és a legfinomabb, ennyiért meg pláne

KLASSZIKUSOK: A Triumph Scrambler az Arrow dobjával könnyen eldöntötte ezt a klasszik-kérdést: egyszerűen meg kell látnod, hallanod, ki kell próbálnod és élvezned, hogy megtudd, mitől ilyen fílingesek ezek az angol vasak

SPORTMOTOROK: A nem túl vérbő választékből nekem a Suzuki GSX-R600 és a KakucsRing párosa maradt meg. Ráadásul a legkisebb Gixxer a legnagyobb vétel a kategóriában… És mindig jól esik egy kis GSX-R!
A KÖZÖNSÉGDÍJAS a Honda NM4 Vultus, egyértelműen: olyan sikere volt az utcán, mintha egy hasonlóan szögletes Lamborghinivel közlekedtünk volna – és közben tulajdonképpen egy NC700-zal. Formaterv mindenek felett, és meg merte csinálni a nagy H (szériában)!
BenZso szerint a legjobbak 2014-ben:

Naked 750-ig: Yamaha MT-07
Naked 750-től: KTM 1290 SuperDuke R
Nagy túraenduró: KTM 1190 Adventure
800-as túraenduró: Honda VFR800X Crossrunner 2015
Túra: Honda VFR800F
125-ös: KTM RC125
Robogó: Honda PCX150
Klasszikus: Triumph Scrambler 900
Sportmotor: Suzuki GSX-R1000 L4
Különlegesség: BMW RnineT


– az összes (2014-es) tesztünket megtaláljátok itt: http://www.tesztmotor.hu/tesztek

– hamarosan 2014 legjobb használt motorjaiból szemezgetünk, illetve hirdetünk győztest

MPS ALPINESTARS 2017
ALPINESTARS OFF ROAD

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Suzuki

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

ALPINESTARS OFF ROAD

Trending