Csatlakozz hozzánk

Blog

2014-es tesztmotorok – a legjobbak

Nagyjából negyven tesztgépnek húztuk meg jól a bajszát tavaly, de most csak tíz maradhat, kategóriánként a legjobb bringa. Íme a top10, a kaszt krémje – szerkesztői sorrend

Közzétéve

ekkor

2014 best of tm
ICON AIRFLITE MPS

Amennyiben korlátlan pénzügyi lehetőségekkel rendelkeznénk, a következő – nem túl régi – motorok minden bizonnyal megfordulnának a garázsunkban (netán az összes). Tavaly is számos finomság fordult meg a kezeink alatt, melyek közül most – egyfajta összefoglalásképp – kicsemegéztük a legízletesebb falatokat. “Gasztronómiai orgazmus” következik, szerkesztői-szájíz szerint…

Mindenekelőtt a 2014-es tesztmotorokat 10 (9+1) kategóriába soroltuk be, majd addig osztottunk-szoroztunk, míg végül nem is sikerült megállapodnunk egyes osztálygyőztesek kilétét illetően (ezért láthatjátok BenZso másodvéleményét a lap alján). Azért csak kialakult egy (10) képünk arról, hogyan is festettek a tavalyi szezonunk csúcspontjai.

NAKED 750-ig: a Triumph Street Triple 675R – egy éves motorként, 2013-as újdonságként – mindent vitt. Csak sajnos engem nem a pályán, de ami késik, nem múlik! Nem véletlenül foglalták már számtalanszor imába a sorhármas angol nevét – nem csak az angolok!

NAKED 750-től: a mega nakedek giga harcát nálam a KTM SuperDuke R nyerte, pedig ha az ár-érték arányt komolyabban vesszük, a BMW (S1000R) is győzhetett volna. Az izmos narancson azonban érezhető volt, hogy ezt eleve utcai nakednek szánták, és ez jó

A 800-AS TÚRAENDURÓK közül idén a BMW F800GS Adventure volt a legalkalmasabb a terepre, és mivel benne az osztály nevében benne van az enduro kifejezés, komolyan vettük. A kisebbik GS-sel tényleg jól lehet Kalandozni

NAGY TÚRAENDURÓK: Jobb, mint a GS? Ez volt a teszt címe, és mivel az ezerkettes KTM Adventure képét látjátok itt a hasonló nevű és méretű BMW-ével szemben… Az osztrákok gépe minden tekintetben nagyon jól sikerült, igaz a bajor vas is, de… Nincs de, győztes csak egy lehet

TÚRAMOTOROK: A VFR visszatért! Méghozzá olyan jó érzékkel vagyítve a technikát és tradíciót, hogy mindannyian beleszerelmesedtünk a legújabb Vifferbe… A Honda a legjobb formáját hozta!

125-ÖSÖK: A KTM RC125-öse a finomabb blokkjának és a (még) jobb kidolgozottságának, felszereltségének köszönhetően szerzett némi előnyt a nagy rivális RIZS-zsel szemben (Yamaha R125)

ROBOGÓK: Az új Honda PCX150 nem csak a szintén friss Yamaha Majesty S-t, hanem minden más robogót megvert volna a másfél decis határ alatt. Egyszerűen ez a legjobb és a legfinomabb, ennyiért meg pláne

KLASSZIKUSOK: A Triumph Scrambler az Arrow dobjával könnyen eldöntötte ezt a klasszik-kérdést: egyszerűen meg kell látnod, hallanod, ki kell próbálnod és élvezned, hogy megtudd, mitől ilyen fílingesek ezek az angol vasak

SPORTMOTOROK: A nem túl vérbő választékből nekem a Suzuki GSX-R600 és a KakucsRing párosa maradt meg. Ráadásul a legkisebb Gixxer a legnagyobb vétel a kategóriában… És mindig jól esik egy kis GSX-R!
A KÖZÖNSÉGDÍJAS a Honda NM4 Vultus, egyértelműen: olyan sikere volt az utcán, mintha egy hasonlóan szögletes Lamborghinivel közlekedtünk volna – és közben tulajdonképpen egy NC700-zal. Formaterv mindenek felett, és meg merte csinálni a nagy H (szériában)!
BenZso szerint a legjobbak 2014-ben:

Naked 750-ig: Yamaha MT-07
Naked 750-től: KTM 1290 SuperDuke R
Nagy túraenduró: KTM 1190 Adventure
800-as túraenduró: Honda VFR800X Crossrunner 2015
Túra: Honda VFR800F
125-ös: KTM RC125
Robogó: Honda PCX150
Klasszikus: Triumph Scrambler 900
Sportmotor: Suzuki GSX-R1000 L4
Különlegesség: BMW RnineT


– az összes (2014-es) tesztünket megtaláljátok itt: http://www.tesztmotor.hu/tesztek

– hamarosan 2014 legjobb használt motorjaiból szemezgetünk, illetve hirdetünk győztest

MPS ALPINESTARS 2017

Comments

comments

Hirdetés
Astone

Facebook

Asesso

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

KTM

Trending