Hírek

Versenymotorok az utcára: Spirit GP Street és Sport

Manapság egyre több lehetősége van annak, aki egyedi motorral kíván kitűnni a tömegből. Jelen esetben nem a csicsás egyedi építésű chopperekre gondolunk, hanem azokra a tehetős vásárlókra, akik MotoGP technikát szeretnének utcai használatban...
EuroMotor
Faster2

Persze ez sem új dolog, hiszen kapható volt a Ducati Desmosedici, aztán a Honda is bemutatta az RCV utcai változatát, a Ronax 500 a kétütemű korszakot is elérhetővé tette, nemrégiben pedig a Norton is bemutatta új V-négyesét. Mondhatni ehhez a szűk klubhoz kíván csatlakozni egy újonnan egyesült brit márka, akik Spirit néven már be is mutattak első modellejiket a nagyközönség számára!

A Spirit GP Street egy utcai naked modell, melynek idomokkal borított sportosabb változata a GP Sport. Mindkét modell lelke egy háromhengeres 160 lóerős erőforrás, melyet a Triumph 675-öséből reszeltek tovább 750 köbcentiméteresre. A kézzel készített térhálós acélcsőváz olyan szintű állítási lehetőségeket kínál, amire utcai motorosnak nem lesz szüksége, egyértelműen versenytechnikának számít. A csővázra kétoldalú alumínium hátsó lengőkar csatlakozik, az idomok pedig karbonból készültek, és természetesen a felfüggesztés is teljesen állítható.


Aki viszont még többre, még inkább GP hangulatra vágyik, azok számára kínálják a R modelleket, amik további 20 lóerőt és verseny elektronikai csomagot ígérnek, amibe a 4G adatforgalom és a telemetriai adatok rögzítése is beletartozik.

Persze a különlegességekért mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk az ügyfeleknek – bár nem lesznek sokan, mivel csupán 50 darab készül az egyes modellekből. A Spirit GP Street és Sport modellek 45 ezer fonttól, míg az R modellek 65 ezertől indulnak – a plafon pedig a megrendelő képzeletétől függ, mivel a britek minden egyedi igényt próbálnak kielégíteni.

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás