Vezetéstechnika

Újra TesztMotor Tréning: augusztus 25. csütörtök

Jövő csütörtökön (25-én) ismét TesztMotor Tréning, az utolsó idén! Újraindítottuk nagysikerű vezetéstechnikai rendezvényünket a KakucsRingen (videókkal)
Faster2
EuroMotor

Úgy döntöttünk, folytatjuk az megkezdett Utat, mert a motorosoknak szükségük van a Tréningre, és szeretik is a kakucsi TM Tréninget

Ha van kedvetek megtanulni a laza, biztonságos és tudatos motorozás alapjait, akkor itt a helyetek Kakucson ezen a pénteki napon.

Legyél full kezdő vagy rendszeres pályázó, mindenkinek tudunk újat mutatni/mondani! Mindenféle motorral várunk benneteket – a TM Tréning csak saját motorral teljesíthető, természetesen teljes motoros védőruházatban.

Ne feledjétek, “Minden motoros tanuló, csak van, aki még nem tud róla”

Bemelegítés a TesztMotor Tréningen: kanyarodási technikák és vészfékezés gyakorlása – július 22:

– előző Tréningünk (július 22.) fotóit Facebook oldalunkon találjátok!

Minden infó:
http://trening.tesztmotor.hu/

A Webshopunkban le tudjátok foglalni a helyeteket, mert bekorlátoztuk a létszámot, hogy mindenkire maradjon elég idő. Max létszám 20 fő.
Jelentkezés / helyfoglalás a webshopunkban.

A videó címével ellentétben nem csak kezdőket, haladó motorosokat is várunk – mindenki úgy megy majd haza, hogy tanult valami újat!

Az instruktorok tapasztalt utcai- és pályamotorosok, motortesztelők lesznek, BenZso és HH Taylor:

“Tanulóink mind-mind nagy fejlődésen mennek keresztül egy nap alatt:”

Ti írtátok – a TesztMotor Tréning “nyolcparancsolata”

Ha naplót írnék, akkor valószínűleg ilyen gondolatok kerültek volna bele a nap végén, miután átugortuk a „Kedves naplóm” részt:

1. Mindig lehet és kell is tanulni és erre tökéletesen alkalmas a Tesztmotor tréning, mindegy, hogy milyen motorral vagy. Most például egy Vulcan is volt.

2. A trénerek (itt is) felkészültek és azért vannak, hogy mi minél jobban és biztonságosan motorozzunk.

3. A kiüléses technikát pályán és nem a közúton kell tanulni, gyakorolni, még akkor is, ha kicsi a pálya.

4. Apropó kicsi pálya. A prekoncepciókról általában kiderül, hogy hülyeség. Egy rövid pályán is lehet jót motorozni egy hatszázassal. Nem mentem gyorsabban 130 km/h-nál, de egy percig se unatkoztam.

A pályára gyakran kijárók megsúgták, hogy ismert profi versenyzők is járnak Kakucsra gyakorolni hatszázas pályamotorokkal.

5. Kb. 20 percenként érdemes egy kis szünetet tartani vagy jobb kondit kell összeszedni, mint én. A motor egyik oldalról a másik oldalra való folyamatos döntögetése úgy látszik nem ugyanaz a fizikai megterhelés, mint 10 km-t futni az erdőben. Este kiderült, hogy közel 90 kilométert motoroztam Kakucson és így már elnézőbb voltam magammal szemben. 🙂

6. A viszonylag alacsony sebesség miatt biztonságosan lehet gyakorolni. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet kimenni a pályáról, esetleg megcsúszni vagy akár elesni – délelőtt valaki eldobott egy motort -,de jobb itt készségszintre fejleszteni, hogy mi a teendő, ha például megcsúszik a motor hátulja. Aztán ha megy, akkor lehet menni a nagyobb pályákra, mert van, amit csak ott lehet megtanulni.

A 240-ről való fékezést mondjuk a Hungaroring célegyenesének végén érdemes gyakorolni.

7. Tréning megfizethető és benne van egy fél napos pályahasználat is.

8. A pálya kíméletes a gumihoz, a 90 km meg sem látszott rajta. Nem úgy, mint 20 perc a Hungaroringen.

Szóval TesztMotor Tréning&Kakucs, see you next time….

“Minden motoros tanuló, csak van, aki még nem tud róla”

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás