Hírek

Nincs több kecmec: Ducati Monster 1100

A szeptember eleji kémfotók után, íme a gyári képek az új Ducairól.
EuroMotor
Faster2

A szeptember eleji kémfotók után, íme a gyári képek az új Ducairól.

Ducati berkekben oly sok szó esett már a nagy Monsterről, rajzok, képek, kémfotók tömkelegét láthattuk már, de most már nem kell tovább várnunk. Íme az új Ducati Monster 1100:


Az új 2009-es Ducati Monster 1100 S változata.

A motor -mily meglepő- az 1078 köbös Ducati Hypermotard blokkját kapta meg, de a képek alapján úgy néz ki a gyönyörű Y-küllős Marcesini felnik is a hypermotoról származnak. A félkarú lengővilla is hasonlónak tűnik, de az már nem ugyanaz. Az erőforrás elvileg 95LE-t produkál 7.500-as fordulaton, és durván 103Nm nyomatékot 6.000-nél. Jól hangzik, szó mi szó! A motor amúgy impozáns, szépek a vonalai, de például a kipufogókon szerintem még lehetett volna dolgozni kicsit. Ettől függetlenül karakteres a hátulja, és még talán a dübörgők sem tudják elrontani az összképet. A tank (melyben legbeszívók is helyet kaptak), a lábtartók, a váz mind igen szép. Gyakorlatilag le sem tagadhatja, hogy a 696-os Monster nagy testvére, kiköpött ikrek.


Balra az 1100-es, jobbra a 696-os Monster.

A nagy Monsterből rögtön két verziót kapunk: egy sima 1100-ast és egy 1100S-t. Utóbbinál egy magasabb képességű Öhlins futómű dolgozik, a felnik arany színűek és az első sárvédő karbonból készült. Ezen felül 1kg-mal könnyebb az alap modellnél, így 168kg a nettó súlya. A Ducati Monster 1100 és 1100S október 8-án a kölni Intermot-on mutatkozik be először a nagyérdemű előtt.


Balra a sima 1100-es, jobbra az S válozat arany felnikkel,
karbon sárvédővel és Öhlins futóművel.

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás