Hírek

Utolsó darab. Ki kéri? MV Agusta Dragster RR 44 Lewis Hamilton Limited Edition

Még egy darab érkezhet Magyarországra a Brutale 800-as Dragster RR Hamilton-féle limitált kiadásából
Faster2
EuroMotor

A tavalyi újdonságból most gyártják az utolsó darabot, amit 2017. február 19-ig el tudott rakatni a gyárban a hazai importőr, hátha szeretne még itthon valaki egy ilyen gyönyörűséget.
A Dragster RR Lewis Hamilton-ból már három darab érkezett eddig Magyarországra (- frissítve: 2017.02.12.) Hazánkban komoly gyűjtők vásároltak belőle, akik egyébként használatba is vették a brutális gépeket.

Ha valaki szeretne egy elit klub tagja lenni, itt rendelheti meg magának az utolsó 244. darabot!

Akik figyelemmel követik a Forma 1 világát, már biztosan látták Lewis Hamiltont motorozni, aki a 2016-os évben már megajándékozta az újságírókat egy kis gumifüsttel. És melyik modell is lehetett volna tökéletesebb eszköz e célra, mint az MV Dragstere?
A Forma 1 háromszoros bajnokának választása már csak azért sem volt meglepő, mivel a Mercedes versenyzője, mely autógyártó 2014 óta a Daimler AG-n keresztül az MV résztulajdonosa lett az AMG-n keresztül. Valószínűleg ennek is köszönhető, hogy Hamilton 2015-ös világbajnoki győzelmének tiszteletére egy 244 darabos limitált széria készült a Dragsterből.

A limitált kiadás karbon elemeket kapott (akárcsak Lewis F1 versenyautója), sőt a versenyző neve, valamint 44-es rajtszáma is feltűnik a motoron. Ezen kívül rengeteg apró kiegészítő teszi egyedivé a példányokat (lásd a Képgalériában, katt a jobb oldalon!), melyeket maga a világbajnok együttműködésével állítottak össze.

Lenyűgöző részletképek (mindkét modellről) a jobb oldalon a Képgalériában!

A másik újdonság, a szintén háromhengeres Brutale 800 4.470.000 forintos bevezető áron kapható.

A 2016-ra megújult csupasz motor, ami dizájnban előrelépést, ám technikailag első pillantásra visszalépést jelenthet. Az utóbbi években már hozzászokhattunk, hogy a gyártók elkényeztetnek bennünket, és az új modellek mindig erősebbek, könnyebbek és gyorsabbak elődjeiknél.

Az új Brutale viszont nehezen hajtott fejet az Euro 4-es emissziós normáknak, aminek köszönhetően lóerőket vesztett, sőt a tartalmasabb kipufogó miatt egy kis súlyt is felszedett. A leadott 116 lóerőhöz (125LE volt az előző) viszont emelkedett egy parányit a forgatónyomaték, így a nyolckilós azért nem gyengült el túlságosan. Ezen viszont könnyen segíteni lehet egy SC-Project kipufogóval.
2017-re viszont már újra van Brutale 800 RR is, amely már 140 lóerővel garázdálkodik.

Gyengébb és nehezebb is lett, az Euro4-es szabályozásnak köszönhetően

Az előzőek azonban megbocsáthatóvá válhatnak a belépő gépnek, mivel a megújult Brutale még kívánatosabb külsővel rendelkezik elődjénél. A LED-es első fényszórónak és a teljesen átdolgozott – már pimaszul rövid – faridomnak köszönhetően sikeresen frissült a dizájn, a szellős külső ismét versenyképes a konkurensek közt.

Elöl továbbra is Marzocchi felfüggesztést találunk, hátul pedig a Sachs felsőpolcos rugóstagja simítja az útegyenetlenségeket.

Némi meglepetésre az első villát még mindig az a Marzocchi gyártja, amely már bejelentette gyártásának megszüntetését

Az MV Agusta teljes termékpalettája az MV Agusta Budapesti üzletében rendelhető.