Hírek

MotoGP – Vége a tesztidőszaknak

A szezonon kívüli teszteket Vinales mind behúzta
EuroMotor
Faster2

Egy napot kivéve, ahol Dovizioso volt a leggyorsabb, mind a yamahás újonc volt a leggyorsabb, így az idei VB cím egyik fő várományosa Ő lett az eredmények alapján.
A legnagyobb kihívója Marquez lett, aki a tesztek alatt nagyon sokat esett, – az utolsó napon hármat is – de szercsére sérülés nélkül megúszta a tesztidőszakot, így két hét múlva Katarban sértetlenül állhat a rajthoz. Rossi nem remekelt a tesztek alatt, de mint tudjuk, a versenyeken rendre számítani kell rá, hogy ott lesz a legjobbak között. Lorenzo is megérzett az utolsó napra valamit a Ducati vezetésével kapcsolatban, mert csak 2 tizeddel lemaradva Vinales mögött az ötödik helyen végzett.


A kategória újoncok közül a Tech3-as Folger nagyon nagy meglepetéseket okozott, a rendre jó helyezéseivel, hamar sikerült megszoknia az új gépet és kategóriát.
A Ducati hatalmasat lépett előre és ők szolgáltatták a legfurcsább aerodinamikai megoldást is. Azt még nem tudni mikor vetik be a pörölycápát.

Andrea Dovizioso nyilatkozata:

2017 MotoGP Ducati villámCÁPAhír- “Desmo Dovi” a Ducati új burkolat radikális újítását meglepően jónak találja. A Ducati csapatot lenyűgözte a második napon az utolsó hivatalos teszt a Losail International Circuit pályán. Andrea Dovizioso komoly újítással mutatkozott be, egy merőben új, -aero-burkolattal-. Az olasz versenyző, eredményes napot töltött a pályán, szintén pozitív volt az új “Kalapácsfej” tervezését illetően, nagyon dicsérte a Borgo Panigale gyár mérnökeinek koncepcióját. 

A Ducati versenyzője Qatarban szép lassan felfedezi az új design előnyeit, ami a pályán derül ki igazán. Andrea Dovizioso így nyilatkozott: 

“Ma egy szokatlan nap volt, merőben más időjárási feltételeket tapasztaltunk a tegnapinál, mind a páratartalom és a pálya tapadását illetően, de véleményem szerint rettentően fontos, hogy kipróbáljuk a motort ebben a helyzetben is. Az biztos, hogy ma minden nehezebben ment mint tegnap, és bár nem mentünk olyan jó időt, ez akkor is egy nagyon termékeny nap volt. Véleményem szerint a mérnökeinknek egy hatalmas feladatot jelentett a mai nap, mert nem volt könnyű létrehozni egy bizonyos aerodinamikai leszorítóerőt a kis szárnyak nélkül. Most mérlegeljük az átalakítás előnyeit és hátrányait, de mielőtt bármiről határozatot hozunk, ezerrel folyik a munka pályán, hiszen ott derül ki minden, amit a javunkra fordíthatunk.” 

Dovi a pörölycápával

Marquez és a Honda is sokat kisérletezett az új aerodinamikai csomaggal, de az utolsó napon háromszor is bapanírozta a gépet

Az utolsó katari teszt eredménye:

Helyezés Versenyző Csapat Leggyorsabb kör Körök száma
1 VIÑALES, Maverick Movistar Yamaha MotoGP 1:54.330 33 / 60
2 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 1:54.401 27 / 43
3 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 1:54.469 46 / 50
4 LORENZO, Jorge Ducati Team 1:54.519 29 / 53
5 BAUTISTA, Alvaro Pull&Bear Aspar Team 1:54.714 46 / 65
6 REDDING, Scott Octo Pramac Racing 1:54.750 58 / 62
7 FOLGER, Jonas Monster Yamaha Tech 3 1:54.807 45 / 53
8 CRUTCHLOW, Cal LCR Honda 1:54.821 64 / 70
9 ZARCO, Johann Monster Yamaha Tech 3 1:54.900 46 / 52
10 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:54.990 12 / 47
11 ROSSI, Valentino Movistar Yamaha MotoGP 1:55.185 40 / 54
12 IANNONE, Andrea Team SUZUKI ECSTAR 1:55.284 52 / 54
13 ABRAHAM, Karel Pull&Bear Aspar Team 1:55.333 39 / 39
14 RINS, Alex Team SUZUKI ECSTAR 1:55.362 43 / 64
15 ESPARGARO, Aleix Aprilia Racing Team Gresini 1:55.451 24 / 33
16 MILLER, Jack Team EG 0,0 Marc VDS 1:55.455 62 / 69
17 BAZ, Loris Reale Avintia Racing 1:55.539 30 / 36
18 PETRUCCI, Danilo Octo Pramac Racing 1:55.556 27 / 44
19 LOWES, Sam Aprilia Racing Team Gresini 1:56.167 35 / 36
20 RABAT, Tito Team EG 0,0 Marc VDS 1:56.294 48 / 52
21 SMITH, Bradley Red Bull KTM Factory Racing 1:56.351 42 / 56
22 ESPARGARO, Pol Red Bull KTM Factory Racing 1:56.471 21 / 51
23 KALLIO, Mika Red Bull KTM Factory Racing 1:56.891 40 / 45

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás