Hírek

Milánó: A kis túraenduró – új BMW G310GS

A G 310 GS átemeli a márka túraendurós hagyományait az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe (bemutató)
Faster2
EuroMotor

“A G 310 GS egy valódi GS: fürge és agilis a városi forgalomban, könnyed terepen pedig felettébb magabiztos. Mindez tökéletes társsá teszi a mindennapi kalandokra. Rendkívül kompakt, ugyanakkor kényelmes, szegmensén belül pedig a motorozás teljesen új világát tárja fel a GS. Pontosan ez a sokoldatúság teszi egyedivé a G 310 GS-t az 500 köbcentiméteres alatti szegmensben” – állítják újdonságukról a bajorok.


Tipikus GS dizájn

A BMW G 310 GS is igazi GS. Karakteres, magas első sárvédőjével, megnyerő sziluettjével és rövid, magas farával a BMW G 310 GS a nagy GS testvérmodell klasszikus elemeit vonultatja fel. Kompakt arányai és rövid tengelytávja, 19”-os első kereke és megnövelt rugóútja tipikus egyenes üléspozíciót eredményez, továbbá agilitást és fürgeséget szavatol.


“Otthon érzi magát a világ útjain”

A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS-t is a világpiacra tervezték. Különböző minőségű üzemanyagoknak és emissziós követelményeknek, valamint helyi szabályoknak felel meg. Otthon érzi magát a világ útjain és a BMW márkától megszokott prémium-érzést hozza el az 500 köbcentiméter alatti kategóriába.


Egyhengeres GS

A legkisebb GS szíve a G 310 R-ből ismert 313 köbcentiméter hengerűrtartalmú, folyadékhűtéses, négyszelepes egyhengeres motor két felülfekvő vezérműtengellyel és elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel. A 313 köbcentiméter hengerűrtartalom a 80 milliméteres furatátmérő és a 62,1 milliméteres lökethossz eredménye.

Az erőforrás különlegessége a hátrafelé megdöntött beépítés, az „open deck” építésmód szerint készített henger, valamint a 180 fokkal elforgatott hengerfej, ez utóbbinak köszönhetően a szívócső a motor menetirány szerinti elejére kerülhetett. Az egység 9.500-as fordulatnál 34 lóerős teljesítményt, valamint a 7.500-nál 28Nm nyomatékot ad le – 169,5 kilogramm menetkész tömeg mellett.


GS ergonómia

Az új G 310 GS pihentető üléspozíciót szavatol, csakúgy közúton, mint az erdei túrákon és murvás utakon. Például a kapcsolók és kezelőszervek egyszerűen és biztonságosan kezelhetőek. Kimagasló figyelmet fordítottak a könnyű és biztonságos kezelésre, figyelembe véve a legkülönfélébb motorosok anatómiáját.


Merev acél csőváz, fordított első teleszkópvilla és hosszú lengővilla a nagyfokú stabilitás, a precíz irányíthatóság érdekében.

Felfüggesztés tekintetében az új kis GS hasonlít a G 310 R roadster-hez, így egy nagy torziós merevségű, robusztus térhálós acél csővázra épül, amelyre csavarozott hátsó váznyúlványt szerelnek. A kerekek irányítását elöl masszív fordított teleszkópvilla, míg hátul egy alumínium lengővilla végzi, amelyhez közvetlenül rögzítik a rugóstagot.

Erőteljes fékrendszer, széria ABS

A BMW összes többi motorkerékpárjához hasonlóan az új G 310 GS szériafelszereltsége is tartalmazza a blokkolásgátlót. E típus esetében az erőteljes fékrendszert kétcsatornás ABS rendszerrel kombinálták, amely könnyed terepezés esetén kényelmesen, egyetlen gombnyomással kikapcsolgató.


A G 310 GS műszeregysége egy nagyméretű, optimálisan leolvasható és számos különböző információt nyújtó folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik.

“Igazi BMW”

“A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS is mindent képvisel, ami a BMW-re jellemző: kiemelkedő minőség és természetesen hosszú távú motorozási élmény. Kiváló minőségű alkatrészek összessége teszik igazi mindenessé. A G 310 GS az 500 köbcentiméter alatti GS, amely világszerte megnyitja az utat a BMW Motorrad prémium világába”
– mondta el magabiztosan a gyártó Milánóban.


Ára még nincs; a G 310 R naked bike 1.600.000 forintba kerül.

BMW gyári (autós és motoros) alkatrészek a legjobb áron a MotoPartsShop-ban

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás