Hírek

Milánó: 4 új KTM, közöttük a Bestia 2.0

Az osztrákok az Intermot után ismét négy új modellt mutattak be az EICMA-n, köztük egy teljesen új 790 Duke prototípust (videóval)
Faster2
EuroMotor

1290 SuperDuke R (2.0)

Az újratervezett 1290 újdonságainak egyike a kulcs nélküli indítórendszer. Az áttervezett V2-es LC8 blokk 177 lóerőre képes (szemben az előddel, ami 173LE) és természetesen megfelel az Euro4-es normáknak. Szélesebb és alacsonyabb lett a kormány, Brembo monobloc fékek, MSC Bosch kanyar ABS, 3 választható mód közül a supermoto mode lehetővé teszi a hátsó kerekek megcsúszását is.

A WP felfüggesztés most sportosabb beállítást enged, opcionális a kétirányú gyorsváltó. A műszerfal egy multifunkciós (színes) TFT kijelző, amely képes kommunikálni az okostelefonnal (adatgyűjtés és beállítás céljából). Az új, teljesen LED-es fényszóró gonosz kinézetet kölcsönöz motornak, erről jól felismerhetővé tették a Bestia 2. generációját…

125 és 390 Duke

A népszerű modellek ráncfelvarráson estek át, új vonalakat, agresszívabb stílust kaptak – csakúgy, mint az 1290 SuperDuke R. Szintén kaptak high-tech TFT kijelzőt, LED-es fényszórót – és a kategória legjobb fékeit.

Választható extra a KTM My Ride elnevezésű okostelefon-kapcsolat; a kifutó (idei) modellekkel szemben a kipufogó a blokk alól átkerült oldalra (Euro4) és kicsit áttervezték a blokkokat, hogy megfeleljenek az említett emissziós előírásnak.

790 Duke Prototype

125, 250 390, 690, 1290… A KTM egy “köztes” modellt tervezett azoknak akiknek a 690-es kevés, de a 1290 már sok. A motor erőforrása egy sorkettes (a gyártó első ilyenje), 790ccm-es LC8c-blokk, aminek a nevében “c” a kompaktságra utal. Kapott egy szűkre szabott ruhát és egy kifejezetten ehhez a motorhoz készített WP futóművet.


Szépen megmunkált az alumínium segédváz és a farokidom. Több különböző menetprogramot választhatunk, és testre szabható a kipörgésgátló. Kapunk elektromos gázmarkolatot és IMU-t (tehetetlenségi mérőegységet) is. A formát a Kiska design stúdió tervezte és érdekesség, hogy a kipufogó egyes elemeit és a bilincseket 3D nyomtatással készítették – bár nem valószínű, hogy a sorozatgyártásnál ez a technológia megállja majd a helyét.

– a KTM weboldalán összerakhatunk – a meglévő konfigurációkból válogatva –  bármilyen új KTM modellt, beleértve az 1290-est is

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás