bmw c evolution teszt gallery
Hírek

Már tesztelik a BMW elektromos robogóját

A C Evolution életre kelt és már nem csak szoborként látható, hanem már működőképes és valószínűleg az őszi kiállítások egyik legnagyobb érdekessége lesz
EuroMotor
Faster2

A BMW mostanában elég meglepő dolgokat produkál az S1000RR megjelenése óta. Arra sem számított senki, majd a robogópiacra is hozott rögtön két ugyanarra az alapra épülő változatot a C650GT-T ÉS A C600 Sportot.
Ezeknek a robogóknak jön most a még városiasabb használatra tervezett elektromos változata, amit ugyan már láttunk tavaly Kölnben és Milánóban is. De most eléggé széria-érettnek tűnik már a dolog ahhoz, hogy a 2014-es árlistán viszontláthassuk a végleges változatot.
Az áráról még semmit nem tudni, annyi azonban bizonyos, hogy nem az alsó kategória modelljeinek állítanak konkurenciát ezzel a típussal.
A BMW már régóta kísérletezik az elektromos hajtással, jó példa erre az i8 megjelenése is, amely hajtáslánc azért valljuk be még nem hozott átütő sikert az autópiacon sem. De talán majd most, hogy egy nagy gyártó beszáll talán jobban beindul a folyamat.
A motorok terén mi már teszteltünk 2 éve a V-Moto E-MAX nevű típusát, amely nálunk is nagyon népszerű volt a városi közlekedésben ( Sőt a tolvajok körében is. A teszt után pár hónappal ellopták ezt a fehér gépet. Ha valaki tud róla valamit a motopartsshop@gmail.com címen megírhatná, jutalom jár a nyomravezetőnek! Nem sok szaladgál belőle az biztos, talán ez az egy fehér mintadarab van az országban…) és látjuk létjogosultságát, ha egy megfelelő minőségű termék kerül a piacra, az valószínűleg kelendő lesz. Kérdés már csak az, hogy mekkora hatótávolsággal rendelkezik majd a “suhanbogó”.

Komoly mennyiségű akku rejtőzik az alumínium házban

A csupasz képeket elnézegetve látszik, hogy akkumlátorral nem spóroltak, van bőven az idomok alatt, úgyhogy van esély normális hatótávolság megtételére. A következő kérdés a súly, ami ha az E-Maxból indulok ki biztos, 250 kilogramm fölött lesz, mert az is 200 fölött volt. Persze ez a gyorsulást nem nagyon fogja befolyásolni, mert nyomaték lesz bőven, viszont a kezelhetőségre nagyon kíváncsi leszek ekkora súly mellett…
A BMW Youtube oldalán elcsíptünk egy kisfilmet is a tesztről. Íme! (angolosok/németesek előnyben)

Katarina Witt is tesztelte a hátsó ülést… Sisak biztos azért nincs rajta, hogy mindenki azonosítani tudja 🙂

Az biztos, hogy a súlypont nem lesz magasan…

Amit eddig tudunk a C Evolutionról:

  • Innovatív elektromos hajtás hajtóműves lengővillával, folyadékhűtéses elektromos géppel, fogasszíjjal és bolygóművel.
  • 11 kW tartós teljesítmény (ECE R85 szerinti homologizáció) és 35 kW névleges teljesítmény.
  • 120 km/h végsebesség.
  • Akár 100 km hatótávolság a nagy kapacitású akkumulátor jóvoltából.
  • 8 kWh kapacitású nagyfeszültségű, innovatív léghűtéses akkumulátor.
  • Intelligens energia-visszanyerés a markolat visszaengedésekor és fékezéskor.
  • Rövid töltési idő.
  • A BMW-gépkocsikon is alkalmazott műszaki megoldások és elektromos biztonsági sztenderdek.
  • Játszi könnyű irányíthatóságot szavatoló hibrid váz, alacsony súlypont.
  • ABS-szel felvértezett, nagy teljesítményű fékrendszer.
  • Kis gördülési ellenállású Metzeler Feelgreen gumiabroncsok.
  • Multifunkcionális műszeregyüttes TFT-kijelzővel és LED-es nappali világítás.
  • Innovatív színkoncepció és dizájn.

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás