Hírek

Leplezetlenül: Aprilia RSV4 Tuono és RSV4 R

Várhatóan ősszel érkezik az új naked és a superbike olcsóbb változata.
Faster2
EuroMotor

Nagyon úgy tűnik, igaz a pletyka, mely szerint az Aprilia az RSV4 superbike alapjaira is épít csupasz izombringát, hasonlóan a korábbi Tuonóhoz. A másik újdonság, hogy hamarosan elkészül az RSV4 olcsóbb, R jelzésű változata.

Az új modellekről nemrég kémfotók kerültek fel az angol Motorcycle News honlapjára, de a képeket készítő olasz fotóügynökségnek nem kellett James Bondot játszania, hogy lencsevégre kapja a masinákat. Az Aprilia ugyanis egy mugellói pályanapon, leplezetlenül tesztelte őket, nyilván nem véletlenül…

A csupasz moci típusjelzése még ismeretlen, lehet RSV4 Tuono, esetleg egyszerűen Tuono V4, de az is megtörténhet, hogy a noaleiek végül egy teljesen új fantázianévvel rukkolnak elő. Ami biztosnak tűnik, hogy a recept változatlan maradt: végy egy utcai superbike-ot, rámold le róla az idomokat, tegyél fel új lámpát meg egy magas, széles csőkormányt, és készen is vagy. A spéci Öhlins futómű és az utasülés nélküli hátsó maradt, elvégre ezt a gépet is elsősorban sport(os) motorozásra használják majd a tulajdonosok. Arról egyelőre nincs hír, hogy a blokkon mennyit változtatnak, de valószínű, hogy a Ducati Streetfighterhez hasonlóan itt visszavesznek valamennyit, a 180 lóból úgy 150-160 maradhat.

A másik meglesett motor nagy valószínűséggel az RSV4 olcsóbb, R jelzésű változata, amely kevesebbe kerül majd, mint az akciósan is 5 millió forintért kínált Factory. Persze a 4000 eurósra (kb. 1 millió Ft) saccolt árcsökkenésnek megfelelően az összetevők is egyszerűbbek lesznek. Öhlins helyett Showa felfüggesztések érkeznek, valószínűleg eltűnnek a szénszálas kiegészítők, spórolnak a kerekeken, és elképzelhető, hogy a V4-es blokkba is kevesebb paripát pakolnak.

Az őszi milánói motorkiállításon remélhetőleg mindenre fény derül.

{kl_php}include(“dealer/aprilia.php”);{/kl_php}