Hírek

Kisköbcentis piacokra tör a BMW

A BMW új célokat határozott meg az elkövetkező évekre: például további (kisebb) modellek bevezetését és új piaci szegmensekbe való belépést
Faster2
EuroMotor

„Az elkövetkező évek során is fent akarjuk tartani a nyereséges növekedést motorkerékpár üzletágunkban” – nyilatkozta Peter Schwarzenbauer, a BMW igazgatótanácsának tagja. „Ahhoz, hogy ez sikerüljön a BMW Motorrad új termékekkel, valamint a növekvő piacokon való terjeszkedéssel fejleszti üzletágát”

Az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe való belépéssel a cég megalapozza a növekedést, kezdve a BMW G 310 R-el (a kezdőképen). A kompakt és agilis egyhengeres speciálisan az európai, valamint a növekvő ázsiai és latin-amerikai piaci igényekre lett szabva.

Egy kozmikus kék (metál) K1600GT, 2016-ból

„A G 310 R-rel a BMW egy valóban prémium ajánlatot visz az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe” – mondta Stephan Schaller, a BMW Motorrad vezérigazgatója. „Szintén tovább bővítjük a városi mobilitás kínálatunkat is ebben a szegmensben – beleértve az elektromos meghajtású motorkerékpárokat is” (utóbbi csúcsmodell-prototípusát lásd az alábbi képen).

Újra divatba jön a fekete – S1000RR 2016

Az új fejlesztés ellenére a BMW Motorrad alapvető üzleti tevékenysége
továbbra is az 500 köbcentiméter feletti exkluzív prémium szegmens
marad. A cég 26 országban piacvezető és több mint 121.622 (+11,5% a
korábbi évhez képest) járművet adott át
világszerte ez év október végéig. Ez azt jelenti, hogy a motorkerékpár
értékesítés csupán tíz hónap alatt majdnem elérte a tavalyi rekord
szintet (123.495 darab).

A 2014-ben bevezetett R nineT (teszt) fontos szerepet játszott a növekedésben, idén több mint 8.600(!) darabot adtak már át. A bajor gyártó tovább épít a klasszikus modellek sikerére az R nineT Scrambler változatával, amely november 17-én ünnepli világpremierjét az EICMA motorkiállításon. „Az R nineT és R nineT Scrambler által kínált számtalan egyéni átalakítási lehetőség végett óriási potenciált látunk bennük, különösen az amerikai piacon” – tette hozzá Schaller.

A BMW Motorrad tovább növeli kiskereskedelmi hálózatát, hogy lépést tartson a tervezett globális terjeszkedéssel: 2020-ra a márkakereskedések száma a mai 1100-ról 1500-ra nő, a fő cél pedig, az átadott kétkerekűek darabszámát ekkorra 200.000-re szeretné növelni.