Hírek

Kényelmes Ducati sportmotor érkezik?

Kémfotó készült az új Ducati SuperSport S-ről a misanói World Ducati Week-en
EuroMotor
Faster2

Misano versenypályáját ellepték a vörös márka rajongói, a gyártó pedig egy új modell bemutatásával is kedveskedett a számukra. Az új modell első pillantásra a Panigale ráncfelvarrásának tűnhet, de ha jobban átvizsgáljuk a részleteket rájövünk, hogy teljesen másról van szó!

Az új modellt a World Ducati Week látogatói már élőben megtekinthették,
viszont fényképezőgépet és mobiltelefont tilos volt használni a motor
közelében. Természetesen egy ügyes motorrajongó lencsevégre kapta az új
gépet, így az hamar fel is került a világhálóra.

Az új modell idomán a SuperSport S felirat szerepel, ami arra következtet, hogy a gyártó feléleszti egyik régebbi modelljét. Legutóbb a SuperSport 1000 DS modell egy sporttúra gépet próbált megszemélyesíteni, ám a léghűtéses erőforráshoz kényelem nem párosult, így a modell lassan feledésbe merült. Hasonló lehetett a gyártó elképzelése az új modell megtervezésekor, amire a fotókon látható részletek már következtetni is engednek.

A korábbi SuperSport modell egy, a Monster alapjaira épített idomos (és félidomos) sport-túra gépezet volt

A Panigale-szerű idomok alatt a jelenlegi Monster alapjait láthatjuk, ami azt jelenti, hogy újra csővázas Ducati sportmotorok készülnek Bolognában. Habár a kép épp a motor bal oldalát mutatja, egyértelműen látható a féloldalú hátsó lengővilla, tehát a Supersport nem a Panigale 959 kétoldalú lengőkarját kapja. A pletykák szerint az erőforrás 937 köbcentiméteres lesz, ami arra enged következtetni, hogy a Hypermotard-ban már elérhető 939-es folyadékhűtéses motort kapja meg. Az L-kettes ott 113 lóerőt teljesít, ám mivel sportmotorról van szó, valószínűleg felhúzzák a teljesítményét.

Az új SuperSport a jelenlegi Monster 821/1200R alapjaira épülhet

Viszont az új SuperSport-tól ne várjunk 200 lóerős teljesítményt. Valószínűleg a gyártó ezt az új modellt már az új V-négyes Panigale mellé tervezi, amit a pletykák szerint jövőre mutathatnak be. Eszerint a Ducati nem hanyagolná el a V-kettes sportmotorok rajongóit, és a kiélezett V-négyes Superbike mellett gyártósoron maradna egy közel ezres, kényelmesebb, acélvázas, 130-150 lóerő körüli modell – ami utcára, és hobbiszerű nyílt pályanapokra több mint elég!

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás