Tesztek

Icon Raiden motoros felszerelés teszt télen

Egy brit motoros kollégánk, Gary Inman (a SideBurn blog írójának) fagypont alatt végigmotorozta Európát egy átalakított Harley-Davidson Sportster nyergében
MPS-Biltwell
Faster2
EuroMotor

Sub-zero ride Europe, avagy az európai fagypont túra Angliából indult, motorosunk pedig miután átkelt Franciaországon, Olaszország felé vette az irányt. A kalandhoz természetesen speciális abroncsokat használt, amire szüksége is van, hiszen az eddigi kilométerek alatt a hőfok nem emelkedett 0 Celsius fölé. Mai cikkünk viszont nem a túráról fog szólni, hanem a motoros ruházatról, ami lehetővé teszi a téli motorozást. Természetesen senkit sem szeretnénk ezzel motorozásra biztatni ebben az időben, viszont ha már két kerékre kényszerül az ember fagypont közelében, akkor legyen felkészülve!

A motoros ruházata a következő elemekből állt:

Icon Raiden DKR Monochromatic pántos nadrág
A felső ruházat alatt további Icon thermoruhákat pakolt magára motorosunk, amiket megtoldott egy fűtött mellénnyel is. Habár a pántos nadrág elsőre nagyon bőnek és buggyosnak érződött számára, miután magára állította azt, teljesen meg lett elégedve a kényelemmel. A csizma fel és levétele sem volt benne körülményes, mivel az erre a célra felvarrt cipzárak jól funkcionálnak.

-Icon Raiden DKR Monochromatic pántos nadrág 102.240 Ft

Icon Raiden DKR Monochromatic dzseki
A DKR motoros dzseki nagyon praktikus volt az útra. Nagyon meleg és vízálló is, bár ezt nem sikerült letesztelnie – úgy tűnik az égiek is motorosunknak drukkolnak, és sikerült ennyi kilométert megúsznia eső és havazás nélkül. Külön kiemelendő a kabát nyaki része, ami úgy lett kialakítva, hogy könnyedén viselhessünk alatta sálat, vagy nyakmelegítőt (pl. Icon 1000 fleece bandana). Ezenkívül rengeteg zsebet is találunk a kabátban, így külön helyre tehetjük a motor kulcsát, a napszemüveget, az iratokat, a füldugót, és a többi kacatot – így minden praktikusan elhelyezhető, viszont percekig tarthat mire előbányászod ami kell, persze ez már nem a kabát hibája ?

-Icon Raiden DKR Monochromatic dzseki 134.430 Ft

Icon Raiden Alcan kesztyűk
Az Alcan kesztyű alapból nem igazán lenne alkalmas a célra, főként mivel először a kezünk érzi meg a hideget. Épp ezért egy kis módosításra volt szükség, mégpedig a szellőzőnyílások befedésére. Utána viszont tökéletes a hidegben motorozásra. De a legeslegjobb, ha még egy kézmelegítő zsákot is felszerel a kormányra az aki ilyen időben szeretne motorozni.

-Icon Raiden Alcan kesztyűk 37.930 Ft 


Icon Field Armor 2 csizmák

A kéz után a lábunk lehet az, ami leghamarabb elfagy, így a csizma is kritikus kérdés. Az Icon Field Armor (mezei páncél magyarosan) motoros csizmák kényelmes és meleg érzetet biztosítottak az út során, sőt még a jégen állás során fagyott el a tesztelő talpa.

-Icon Field Armor 2 csizma 74.230 Ft

Icon Variant Ghost Carbon sisak

Túrázásra motorosunk egy Icon Variant Ghost Carbon bukósisakot választott, amely alkalmasabbnak tűnik erre a célra a zárt sisaknál, sőt megjelenése is modernebb – ezzel a sárga plexivel pedig egyenesen extravagány! Persze a motorhoz egy retro sisak illett volna jobban, de az időre, a kényelemre és a biztonságra való tekintettel a Variant bukó sokkal okosabb választás lett. Ilyen időben a párásodás veszélye is fokozottan fennáll, így érdemes az egyébként páramentes plexit befújnunk páramentesítő spray-vel. 

-Variant Ghost Carbon sisak 187.920 Ft

Amennyiben hasonló motoros ruházatot kerestek, látogassatok el webshopunkba, ahol megtaláljátok a fent felsorolt termékeket, sőt további bőséges kínálat vár Titeket téli és nyári összeállításokból egyaránt!

A következő videóban betekintést nyerhetünk az út körülményeibe, de leginkább egy kis kitérőre. A helyszín szintén Olaszország, ám annak egy versenypályája, méghozzá a jeges Ice Rosa Ring!

Comments

comments

MPS BMW Banner
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner

Hírlevél feliratkozás