Csatlakozz hozzánk

Tesztek

Honda CMX500 – gyorsteszt

Egy délutánt töltött nálunk a Rebel, de így is sikerült egy kis tesztet összehozni belőle, hogy meg tudjuk mutatni Nektek is

Közzétéve

ekkor

A gyorsteszten ébredt gondolataimat gyorsan megörökítettem videón, hogy már csak be kelljen mutatnom a gépet itt alább. Tavaly meglepetésként ért bennünket egy ilyen A2-es jogosítvánnyal vezethető, átépítési alapul szolgáló gép bemutatása, hiszen átépíteni általában jó nagy gépekből szoktak… A kivétel ebben az esetben is erősíti a szabályt. De miért is ne lehetne egy új 500-ast azonnal átépíteni?

Minden adott az építéshez, ha vásárolunk egy ilyen gépet és elkezdjük tovább fejleszteni, de ha csak széria állapotában szeretnénk használni arra is tökéletesen megfelel. Gyárilag is rengeteg kiegészítő kapható hozzá, azonban már itt az elején meg kell jegyeznem, hogy az ülését a szalonból egyből átalakítani vinném, mert 50 km után már nem szívesen ültem rajta annyira kényelmetlen. Meg nekem a nagyon alacsony üléspozíció sem a kedvencem, de ez egy ilyen gép, amely azoknak készült akik ezt szeretik.

Ami nem tetszett még:

  • Nem lehet állítani a fékkar távolságát

Ahhoz képest, hogy csak egy kétdugattyús úszó nyereg van a gépen nem rossz az adagolhatósága, de a fékhatás lehetne erősebb és a fékkar távolságát is szívesen állítottam volna

  • A váltó sem a Fireblade öröksége, de ennyi pénzért nem is várhatjuk el

    A váltó sem működik túl finoman, de teszi a dolgát

  • A blokk magas fordulaton 7-8000-es fordulat fölött erősen vibrál

Soros kéthengeres 478 köbcentis blokk 45 lóerővel és 44Nm nyomatékkal bőven elég a közlekedéshez

 

Ennyit a negatívumokról. A többi viszont pozitívan érintett, sorolom is őket sorban:

  • Nem számítottam rá, hogy ilyen jól fordul egy ilyen vastag első gumival rendelkező motorkerékpár

Szép az öntött 16 colos alumínium felni is

  • A CB500-ból megismert soros kéthengeres ebben a konstrukcióban is remekül teljesít, kis fogyasztással meglepően jól mozgatja ezt a vázat is
  • A rövid szárú tükrökben mindent láttam a mögöttem történő eseményekből

 


Szépen megcsinálták az úszó ágyazású féknyergeket is! És az Euro4-es kipufogó is szépen duruzsol.

Egyszerű a futómű és egyszerű a hajtás is, de összességében jól működnek együtt ezen a gépen.

Egyszerű lengővilla és egyszerű lánchajtás

Színválaszték:

Európában háromféle színben lehet kapni. Szürke, piros és fekete

Nem néz ki rosszul szériában sem és a Honda is sokat vár tőle, hogy sok példány gazdára talál majd belőle világszerte, de nem véletlenül készítettek belőle gyári átépítést is a Bike Shedre, amely a világ legnagyobb átépített motorok kiállítása.

Nem csúnya azt meg kell hagyni, bár a kipufogó melegét közvetlenül a vezető gatyájába vezetni nem túl célszerű 🙂

Ez az átépítés és a kisfilm hangulata tetszett meg a legjobban ahogy keresgéltem átépített Rebel gépek után

Comments

comments

Olvasás Folytatása
Hirdetés
Kattintson a hozzászóláshoz

Hagyj egy üzenetet

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Astone

Facebook

PIRELLI

INSTAGRAM

Kövess bennünket az Instagramon is!

MPS Vespa-MV
MPS RAM MOUNT

Trending