Hírek

Café Kedd: Az új Yamaha XSR900 Abarth

Az Abarth és a Yamaha egy új projektben működött együtt, aminek eredménye egy prémium café racer lett látványos festéssel és egy sor exkluzív, pehelykönnyű alkatrésszel (videóval)
EuroMotor
Faster2

A zseniális, szenvedélyes és éles elméjű fiatal osztrák motorversenyző, Karl Abarth által 1949-ben alapított Abarth vállalat kis sportkocsik fejlesztésével, felkészítésével, gyártásával és versenyzésével foglalkozik immár több mint 60 éve.

Az új, limitált kiadású 2017-es modell szíve a Yamaha 850 köbcentiméteres, 3-hengeres CP3 motorblokkja, amely erős és lineáris nyomatékot biztosít, hogy a motoros a teljes fordulatszám-tartományban félelmetes gyorsulást és teljesítményt tapasztalhasson meg. Ez a kipörgésgátlóval és segéd- és csúszó (A&S) tengelykapcsolóval felszerelt erőmű a legkülönbözőbb körülmények között is magas fokú irányíthatóságot biztosít.

Sportos üléspozíció

Az exkluzív, új Sport Heritage modell egyik legfontosabb tulajdonsága az autentikus café racer üléspozíció, amely növeli az ember/gép egységét, és kihangsúlyozza a motor agilis és kompakt érzetét. A clip-on Swallow kormánykarokkal és az egyszemélyes versenyüléssel – amelyek sportos, beékelt üléshelyzetet biztosítanak – az XSR900 Abarth a gyári XSR erősségeire épít, és exkluzív café racerré alakítja azt.


Karbon karosszéria

Az XSR900 Abarth kompakt érzését és ikonikus látványát a 60-as évek rockerei által létrehozott egyedi motorok és hibridek inspirálták, akik a leggyorsabb és legdögösebb motorok létrehozására törekedtek. Az Abarth retró fejidoma gyönyörűen ellenpontozza csúcstechnológiás karbonszerkezetét, míg a stílusos egyszemélyes velúr ülés kihangsúlyozza a motor kiváló minőségű felszereltségét.

A kisebb súly és a motor sportos génjeinek kihangsúlyozása érdekében szénszálat használtak az első sárvédőhöz és az ülés borításához, az integrált hátsó lámpa és a könnyű rendszámtáblatartó pedig illenek az új sportüléshez.

Komplett Akrapovič titán kipufogó

Az eredeti café racerek „need for speed” filozófiájához hűen az XSR900 Abarth komplett, a teljesítményt növelő Akrapovič titán kipufogót kapott, titán kettős slip-on kipufogódobokkal, amelyek erősebb gyorsítást tesznek lehetővé exkluzívabb látvánnyal és lenyűgözőbb hanggal.


Abarth színséma

Az üzemanyagtartályon, valamint a karbon első sárvédőn és karbon ülésborításon Abarth logók találhatók, az egyedi szürke/vörös színséma pedig egy elmúlt éra szellemét fogja meg, és tökéletesen illik a retró café racer stílushoz. A 60-as évek által inspirált, a legfejlettebb japán technológiát és olasz dizájnelemeket ötvöző új XSR900 Abarth rendkívül különleges módon hozza össze ezeket az eltérő világokat.

Limitált kiadás, csak 695 darab

Az XSR900 Abarth gyártása szigorúan 695 darabra terjed. Minden egyes motorkerékpár oldalán egy alumínium plakett van a gyártási számmal, amely igazolja az exkluzivitását.

Az XSR900 Abarth főbb jellemzői

– Folyadékhűtéses, 850 köbcentiméteres, soros, 3-hengeres
– Kipörgésgátló rendszer és segéd- és csúszó tengelykapcsoló
– Exkluzív Abarth szürke/vörös színséma
– Sportos vezetési pozíciót biztosító bilincses Swallow kormánykarok
– Sportos egyszemélyes ülés velúr borítással és piros varrással
– Pehelykönnyű karbon ülésburkolat és első sárvédő
– Komplett Akrapovič kipufogó titán kettős slip-on kipufogódobokkal
– Sportos rendszámtáblatartó
– Limitált, 695 darabos széria, minden darab számozott alumínium plakettel
– Abarth logók az üzemanyagtartályon, a karbon első sárvédőn és az ülésborításon
– Megvásárolható: 2017 áprilisától


– motorépítéshez szükséges alkatrészek, kellékek, Biltwell kiegészítők, café racer ruházat (és tanácsok) a MotoPartsShop-ban

Az új Abarth 695 Tributo XSR koncepció

Az új Yamaha XSR 900 Abarth bemutatójának örömére az Abarth bemutatja az ikonikus 695 új koncepcióját, melynek neve a skorpiós márka legkülönlegesebb autóira utal.

A 695 Tributo XSR egy koncepció autó, amely szürke színével és vörös részleteivel a Yamaha XSR stílusát tükrözi. Rendkívül nagy arányban alkalmaz szénszálas alkatrészeket, hangsúlyozva a rokonságát a motorkerékpár szénszálas fejidomával, első sárvédőjével és ülésburkolatával.

A koncepció autó és a Yamaha XSR 900 Abarth hasonlóképpen osztozik a pehelykönnyű Akrapovič kipufogó rendszeren, egy olyan, versenyzésből eredő részegységen, amely egyéniséget, hangzást és teljesítményt ad.

A koncepcióautó névjegye az XSR logó a hátsó ajtón.

– építettél már motort, és szép is lett? Ha igen, leveled – pár soros bemutatóval, ismertetővel és képekkel – várjuk az info@tesztmotor.hu-ra, hogy szerepelhessen a Café Kedd-ben!

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás