Műhely

BMW S1000RR teljesítménymérés

Keréken 172 lóerő az AgoMotors fékpadján.
EuroMotor
Faster2

Nem csalás, nem ámítás, itt végre kiderült, hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál az új BMW S1000RR.

Mivel megint elsők vagyunk a sorban, ezért kötelességünknek éreztük a BMW újdonságát elvinni az AgoMotorshoz egy fékpadi mérésre. Mivel eddig széria motort nem mértek itthon, ezért érdekes lehet az a hír, hogy a hátsó kerékre 172 lóerőt és majdnem 103 Nm-t ad le az új sportmotor.

Nem hiába tartott idáig a fejlesztés és a már majdnem egy éve tartó finomítgatás, mert ez így a széria konfigurációban is 10 lóerővel erősebb az összes vetélytársánál! Pedig magas fordulaton kissé sok üzemanyagot kap, amin persze még lehet tovább csiszolgatni, így nem kizárt, hogy akár 180 lóerőt is elérjen a görbe csúcsa a következő mérés során.

Erről bővebben AGO beszél is a kisfilm végén.

Nézzétek meg és alatta ott a teljesítménygörbe. Lehet rajta csámcsogni, hogy mennyire görbe, szerintünk inkább egyenes…

BMW S1000RR az AgoMotors fékpadján:


Keréken 172 lóerő = 198 a főtengelyen!


A képen szereplő kis hölgy (Kanti Bogi) volt a modellünk a BMW fotózásánál. Nem lőjük le előre a poént, érdemes lesz majd végignéznetek a képeket róla…

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás