Hírek

A 2011-es Ducati újdonságok

Új modell a jövő évi palettán az 1198SP, de megújult a Monster 696 is
Faster2
EuroMotor

Az egyik legnevesebb olasz gyártó, a Ducati újdonságai nem szerepeltek az Intermot-ról készült kölni beszámolónkban, mivel ottjártunkkor még nem hullt le a lepel a jövő évi vörös ördögökről.

A bolognaiak legnagyobb meglepetése az 1198SP volt a közönség számára, melyet az S és az R modellváltozatok közé pozicionált a Ducati. Tulajdonképpen az S helyét veszi át az új, 2011-es SP, megspékelve még pár extrával az olaszok legújabb “pályakész” üdvöskéjét, tehát valamivel többet nyújt majd az egyébként is szépen felszerelt 1198-as “középcsatárnál”.

Ugyanakkor jövőre már az 1198-as alapmodell is tökéletesen alkalmas lesz a kőkemény pályázásra, hiszen DTC (Ducati Traction Control) kipörgésgátlóval, DQS (Ducati Quick Shifter) váltóelektronikával és DDA (Ducati Data Analyser) telemetria rendszerrel is fel lesz szerelve! Ezenkívül az SP megkapja az R változat komolyabb Öhlins hátsó rugóstagját, valamint a csúszókuplung és a jóval könnyebb alumínium tank is a csomag része lesz. Ennek hallatán véleményünk szerint még egy kis Termignoni-tuning, és minden további nélkül ki lehet vele gurulni egy amatőr verseny rajtrácsára. Erre plusz garanciát jelent a Testastretta blokk 170 lóereje, az S elődmodell első Öhlins futóműve, a kovácsolt Marchesini felnik, valamint a karbon kiegészítők. Szerencsére a bolognai modell külseje közel sem változott ilyen mértékben, így továbbra is egy igazi szívdöglesztő a Ducati kéthengerese.


Az új SP még élesebb pályafegyver lett, mint az S elődmodell…

Ennél jóval apróbb simításokat végzett a gyártó legsikeresebb modelljén, a Monsteren. Azok közül is a legkisebb szörnyetegen, a 696-oson, amely a tulajdonosok tapasztalatai nyomán újult meg. Az bolognaiak kíváncsiak voltak a vevők véleményére, hogy sikermodelljük továbbra is nagy népszerűségnek örvendjen. Ennek köszönhetően, a komfortosabb üléspozíció érdekében 20 milliméterrel megemelték a kormányt, 43 milliméter belsőcső-átmérőjű Marzocchi villát kapott előre, továbbá opcionális ABS-el egészítették ki a népszerű 696-ost. A vásárlók passzív kényelme érdekében a szervízintervallum 12.000 kilométerre nőtt és két új fényezésnek is örülhetünk. A blokk maradt 80 lóerős, de nem is igazán van többre szükség egy belépőmodell esetében, amely a felsorolt finomításoknak köszönhetően még szélesebb körben elégíti majd ki a motorosok igényeit.


…az új Monster 696 pedig még inkább a vásárlók igényei szerint készült

Comments

comments

MPS RAM MOUNT
KTM
MPS APRILIA
MPS Kawasaki Banner
MPS-Biltwell

Hírlevél feliratkozás